Skip to main content

Suvised tegemised ja mobiilitasku

Suvi on siiani lennanud linnutiivul - maasikahooaeg on juba läbi saanud ja samuti meie pere kõik sünnipäevad. Jaanilaupäeval sai mu pisike poeg aastaseks, seejärel oli kaasa sünnipäev ja eelmisel reedel sai minu oma peetud. 

Sünnipäevaks saadud kollaste õitega kuuking. Pikemalt saab lugeda siit.

Kogu selle aja jooksul küpsetasin 3 rabarberi-hapukoorekooki (retsept pärit siit, ainult et mina kasutan põhjana tavalist muretaigent), ühe kohupiima-virsikutordi, ühe vaarika-toorjuustutordi ja 2 maasika-valge šokolaadi-toorjuustutorti. Kahjuks ainult üks nendest jõudis pildile - teised said kõik enne ära söödud. Sellist küpsetamisrallit aga pole tükk aega olnud :)


              Valge šokolaadiga maasika-toorjuustutort
Peale suure küpsetamise tuli ka vaaritada. Moose loomulikult. Esmalt sai keedetud 5 l rabarberi-maasikamoosi, siis 4 liitrit maasikamoosi. Seejärel mõni päev vahet ja eile sai tehtud 4 liitrit mustika-maasikamoosi ja teine 4 liitrit mustika-maasikapüreed. Toormoosi liitreid pole kokku hakanud lugema, kuid karpe on sügavkülm juba ääretasa täis - toormoosi ja mustikatega. Maasikaid on "sisse tehtud" 22 kg, mustikaid umbes 4 kg, rabarbereid 3 kg.

Sellest tuli moos koos tervete marjadega

Saumikseriga läbi ja potitäis püreed ka valmis :)

Kõige selle kõrval on imenatuke käsitööd ka tehtud. Sõbrannale heegeldasin sünnipäevaks mobiilikoti, kuid selle kinkisin nii kähku ära, et pildile ei saanudki. Roosat värvi merikarbimustriga ja keerupaelaga ta sai. Heegeldades proovisin kotti pidevalt enda mobiilile ja nii tekkiski mõte heegeldada üks endalegi. Puutetundliku ekraaniga mobiil vajab kaitset ja kuna ma pidevalt surun selle koos võtmetega ühte kotti, siis on mobiilitasku hädavajalik. Tänu vahepeal muretsetud heegelkirjade raamatule, sain mõnusalt tihedat ja samas mulle meeldivat mustrit kasutada. 


Kinnitust sel pole, sest kott on tihedalt ümber mobiili.
Nii natuke ma käsitööd näitasingi seekord :) Järgmine kord ehk juba rohkem!


Comments

Ülle said…
Palju õnne! Meil nii ühel päeval sünnipäev:)
Kadri Kivistik said…
Aitäh Ülle! :) Ilusa päeva valisime sündimiseks, eks! :)
Anonymous said…
Mulle tõesti meeldib imetleda ilusat käsitööd ja ka muid asjalikke-vajalikke-mõnusaid tegemisi... ja Sinu blogist olen seda ikka leidnud. Aitäh !
Sant. E.