Skip to main content

Lasteaiavaruriietekott :)

Sattusin mõni päev tagasi poja lasteaiakaaslase emaga rääkima ja üks hetk läks jutt varuriietekotile. Poja lasteaiakaaslase ema vaatas Kaarli kotti ja mina kohe uhkusega teatasin, et võin tema pojale ka sellise teha :) Loomulikult tema poja nimega.

Tegingi. Aga kuna täna minu poiss jälle tõbine ja eilsest pikast päevast Helsingis veel väsinud, siis hoidu ei läinud. Koti saatsin hoopis mehega kohale. Loodan, et nii koti uus omanik kui ka omaniku ema jäävad rahule :)

See poiss on lihtsalt nii armas :)
Ja kuna kotitegu oli selline pisike asi, siis tegelikult tahtsin hoopistükkis muust rääkida. Nimelt suutsin overloki niitide vahetamise käigus kõige parempoolse niidi katki tõmmata. See muidugi tähendab, et pea kogu niidistus tuleb uuesti panna. Jälgisin muudkui masina kaanel olevat skeemi ja katsetasin, miskipärast aga ei sidunud masin kuidagi õmblust ära ja seesama 4-s niit läks kõikse aeg katki. Olin juba juhendi järgi minemas, kui avastasin, et üht hooba alla lükates tuleb masina seest veel üks aas välja ja kui viimasest niit läbi panna, töötab kõik ideaalselt. Seega siin minu ideaalne 4-niidiline ääristus:

Puhas töö!
 
Oii, ma olen nii rahul! Tundub, et Janome masinad sobivad mulle :) Ja ilusa õmbluse eest sai masin pika pai ja lubaduse, et ma õmblen talle varsti katte ka peale :)

/PS. Ma tõesti teen muud ka kui kotte. Lihtsalt need jõuavad blogisse, muu ei jõua :D/

Comments