Skip to main content

Pisiasjad, mis loevad...

Mõni päev koosneb üksnes pisiasjadest. Pisiasjadest, mis loevad - tere, emme! pojalt hommikul nutu asemel, naeratus abikaasalt kiirustamise asemel, hetk endaga kohvitassi juures ninapidi arvutis istumise asemel... Mõni päev jätkub pisiasjadega - heegeldatud äärega helkuril lõngaotste peitmine, kunagisest dressipluusist kaunistusega osast koti õmblemine päikeseprillidele, paar õigetele kohtadele asetatud asja. 

Inspiratsiooniks Tintsu blogi :)
Kellegi dressipluusi uus elu
Üks pisiasi veel - suvi võiks tulla ;)


Ja siis selgineb mõte! Lapitöökursusel proovitööna valminud südamepilt saab nõelteraamatuks. Sest rohelisse nõelaraamatusse on kogunenud hunnik selliseid nõelasid, mida ma tavaliselt ei kasuta. Südamepildi tegemiseks sai kasutatud overlokiga õmblemisest ülejäänud ribasid. Koheselt leian punaste kangaste hunnikust sobiva kanga. Hetkega tean, kuidas ja mis järjekorras tükid välja lõigata. Täiesti puhtjuhuslikult satub veel kätte kunagise kampsuni soonikoes kaelus, mis pesumasinas kõvasti vanutatud - nõelad püsivad selles imehästi! Hops-hops-hops ja ainult taaskasutatud materjalidest nõelaraamat ongi valmis!



Pildid tulid ka nagu iseenesest. Katusel jällegi. Oli vaja vaid aken lahti teha :) Ja lund jätkub... küll kelgutamiseks, kindluste ehitamiseks, lumesõjaks ja siis jääb veel traktorile lükkamiseks ülegi ;)

Vasakul pool on põimingu jaoks nõelad. Vihjeks - sel pühapäeval!

Comments

Siret said…
Mis mõttes sul on lapimaal viimistletud!? Ah!? Mh!?
Sa oleks pidanud hoiatama, ma oleks siis ka hambad ristis sebinud :) Nüüd ma ei teagi, kas tulen homme kohale...
Kadri Kivistik said…
Ma hoiatasin ju :D Et järgmine kord tuleme valminud töödega kohale :P Ja mis mõttes, et sa homme ei tule!?! Nutad ja tuled kasvõi! Pealegi, mul on tõenäoliselt üks kott ka kaasas. Lapitehnikas paneelidega. Eeldusel, et ma täna sangad külge õmblen ja ääre kandind :D (Muidugi Õmblusmamsli kahele lapimaaliga kotile ma ei hakka üldse konkurentsi pakkuma :D)
Siret said…
õudne, ma olen selline luuser. Oleks siis et magistritöö edeneks - see va sunnik ka ei kasu kuidagi :)