Skip to main content

Head uut! Sviiter ja seelik

Head uut ja käsitöörohket aastat!

Mina alustan seda aastat taaskasutusega. Või õigemini eelmise aasta viimastel päevadel olin ülimalt produktiivne ja õmblesin endale garderoobi mitu uut riietuseset. Talvisi riideid on kuidagi vähevõitu ja kastitäis riideid, mis vajavad ümbertegemist, muudkui ootavad. Haarasin sealt siis sviitri ja kõrge kaelusega vesti - üks oli liiga lühike, teine liiga lai ja kõrge kaelus ka häiris. Omavahel sobisid nad aga väga ilusti kokku :)

Otsus tuli väga kergelt - vestist sai kehaosa, millele sviitri käised külge. Sviitri alläär sai kaeluseks. Kehaosa õmblesin kitsamaks ja ka natuke lühemaks.

Enne - hea, et oli meeles pilti teha :)

Pärast.

Kaeluse peale sai ühendusõmbluse varjamiseks natuke disaini ka ;)

Seljas istub imemõnusalt!
Teine ese on seelik, mille kanga leidsin jällegi Humanast. Mitte, et see enam üllatus oleks... :D Igal juhul hakkas mulle see tumelilla hästilangev kangas väga meeldima ja otsustasin seda kasutada endale prototüübi seeliku õmblemiseks. Prototüüp seepärast, et tegelikult õmblesin sinepikollast seelikut ühele toredale naisterahvale, kuid ei mäletanud täpselt enda staariseeliku õmblemist. Tumedamat taskutega seelikut oli mul aga nagunii vaja. Nüüd on vähemalt eksamisessi ajal miskit jälle selga panna.

Taskute õmblemisel sain abi siit

Taskuääre alumised nurgad said tugevduseks õmbluse ka peale. Järgmine kord tahaks hoopis neeti sinna :)

Peitlukk ja haak on seekord selja taga keskel :)

Seeliku kangas maksis vähem kui lukk ja alläärde sissepoole õmmeldud kandipael kokku :) Seeliku omahind seega umbes 4.5€ :) Värvus-kangas ja lõige annavad kokku just mõnusa kombinatsiooni, mida talvel paksude sukkade ja pikkade saabastega koos kanda. Nüüd on ainult talve vaja!

Kas ma neid just koos kandma hakkan, aga värvid lähevad küll hästi kokku :)

Sel aastal tahan endale palju-palju rõivaid õmmelda. Mulle väga meeldib kanda enda tehtut ja ma tunnen end hästi kui tean, et keegi mulle samades riietes vastu ei jaluta. Pealegi pole  ma kunagi olnud moegurmaan ja eelistan lihtsat klassikalist stiili. Isegi horoskoobis öeldi nii!  ;) Mul on suur kastitäis enda ja Humanast pärit rõivaid, mida ma tahan ümber teha. Lisaks on hunnik kangaid, mille puhul on isegi lõige teada - vaid õmmelda vaja.

Lisaks tahan sel aastal osaleda ingliskeelsetes blogides leviva Me Made May projektiga. Tähendab see seda, et maikuu igal päeval kannad kas ainult või osaliselt enda tehtud rõivaid ja pildistad need üles. Lisaks on hea tava maikuu rõivaste õmblemisele pühendada. Saab olema üks huvitav kuu! :) Kas teeme Eesti blogides ka selle üleskutse?

Häid ideid uude aastasse!

Tavapärane enne-pärast pildike ka :)



Comments

Kairi said…
Väga, väga ilus komplekt!!!
Õmblusmamsel said…
Suurepäraselt sobiv komplekt. Kui ise õmbled, on tõesti kindel, et kellelgi teisel sarnast ei ole. Kord lastevanemate koosolekul oli neljal naisel sarnane kampsun. Kohutav! Väga huvitav projekt. Selle võib küll ära teha. Saan ehk ka omale midagi uut,muidu kadestan ainult sinu riideid.
Elina K said…
Algus on asjalik! Tegusat aastat Sulle!
Esta said…
Tere, Kadri! Olen siin esimest korda ja pidin elevusest kiljuma hakkama, kui lugesin su plaanist Me Made Mays osaleda :) Ma ei ole veel eestikeelse õmblemisblogi otsa sattunud, kus MMM-st osa oleks võetud, ometigi on see juba mitu aastat kestnud traditsioon. (Samas on mul ka ammu tunne olnud, et äkki on kusagil mingi põrandaalune eestikeelne õmblemisblogide skeene, mida mina lihtsalt leidnud pole...) Igatahes, jah, tehtagem üleskutse :)
Jõudu!