Skip to main content

Lapiseelik ja tuunikast õmmeldud pluus

Lapiseeliku materjaliks kasutasin eelmisest lapiseelikust üle jäänud tükke ja ühevärvilist punast kangast. Mul oli idee, aga välja ei kukkunud päris nii nagu tahtsin. Tõenäoliselt sellepärast ootas seelik lõpetamist kohe kaua aega. Nüüd aga võtsin end kätte ja sain mõnuga ühe asja UFOde nimekirjast maha tõmmata. UFO nimetus tuleb inglise keelest - unfinished objects (lõpetamata asjad).

Esimene pool. Värvel on end pöördesse ajanud...

Seelikul on valgest libedast materjalist vooder all, külje peal lukk. Kangastest olen pikemalt kirjutanud eelmise lapiseeliku postituses. Ikka need samad endale kallid vanad rõivad.  Eks siis suvel saab näha, kas ma sellega välja ka julgen minna võin kannan ainult kodus :)




Seelikuga samal päeval haarasin oma taaskasutuskastist ühe tuunika. Lõin kohe käärid sisse ja pärast alles tuli meelde, et foto jäi tegemata. Mis siis enam! Eks peate uskuma mu sõnu, et enne oli hõlmik-tuunika, millel dekoltee nabani. Ma ei saa väga hästi aru, kes selliseid asju kannab...

Lõikasin ta paarist õmblusest lahti, õmblesin teistmoodi kokku. Varrukaid ja õlaõmblusi ainult ei puutunud. Kasutasin ära kaeluse osa ja kuna dekoltee oli ikka veel liiga paljastav, sai sinna tükike musta pitsi.

See on pärast pilt.


Ise olen väga rahul - mulle väga meeldivad taolised pluusid. Kaubandusest ma pole selliseid leidnud ja kui mõni üksik välimuselt nagu passiks, siis 20-30€ selle eest küll ei raatsi välja käia. Ju ma üks kooner olen. Antud pluusike läks mulle maksma paar tundi tööd ja Humanale jätsin algmaterjali eest 3€.


Tükike pitsi teeb suure töö

Tagantvaade

PS. Praegu on jälle Humanas sooduspäevad! Endale andsin aga lubaduse, et lähen sinna alles siis kui taaskasutuskasti ruumi tekib (hetkel ajab üle ääre).

Koorisin Manni paljaks. Peale pilti ajasin talle ühe punase kleidi selga.

Comments

Anneli T said…
Lahedad! Muidugi silka suvel selle seelikuga ringi. Nõmmele sobib igal juhul!
Mina lähen vaatan ka homme Humanasse. Mõtlesingi, et Nõmme omasse pole enam asja, sest üks usin õmblustüdruk seal alati käib, aga vot nüüd võiks isegi sealt läbi käia...
Kadri Kivistik said…
Aitäh! Mine muidugi Humanasse - kes teab, mis seal just sind ootab! Ma muide käin Pääsküla omas :) Nõmme omast ma tavaliselt ei leia midagi - seal vist käib liiga palju rahvast. Ja homme algab IT-s taaskasutusprojekt nagunii ;)
Õmblusmamsel said…
Kaksikud oleme. Nüüd võime oma lapiseelikutega minna päälinna pääle kolama.