Skip to main content

Taaskasutus: seelikust kleidiks

Aastavahetuse aegu olin ma täielikul taaskasutuslainel. Ideed lihtsalt hüppasid pähe ja ei lasknud rahulikult istudagi. Nüüd saab vaikselt tehtut näitama hakata.

Selle lillelise mustriga musta seeliku leidsin ma millalgi sügisel Humanast. Materjaliks 95% viskoosi ja 5% elastaani ning tootjaks Hennes. Pealtnäha täitsa kasutamata ja korras seelik võlus mind hetkega ära. Poes tekkis vaimusilma lilleline pluus mustade varrukatega. 

Selline seelik. Enam pole :)

Tõin seeliku koju, pesin ja panin kasti, kus hunnik teisi rõivaid oma taaskasutust ootavad. Nii ta seal seisis kuniks eelmise aasta eeleel- ja eelviimase päevani. Mingil põhjusel tõmbasin seeliku üle pea ja jätsin käed sinna sisse. Nägin hetkega, et kleidiks on ta täiuslik ja pluusi plaan haihtus õhku...

Musta trikotaažkangast kodus polnud (hämmastav, arvestades kui palju kangaid mul on...). Õnneks oli Kangadžunglis 50%-line allahindlus ja sobiv kangas mõistliku hinnaga olemas. Palju ei läinudki vaja - varrukate jaoks ja riba kaelusesse. Ülejäänud oli ju seeliku näol olemas :)

Tööhoos

Lõike juures (need käeaugud...) sain abi  New Look 6735 (variant B jällegi) lõikelt. Lisaks torkisin ennast külgedelt nööpnõeltega natuke ja Manni ka veidi. 

Pildil paistab kangaste erinevus suurem kui tegelikkuses on

Kaks satiinpaela leidsin kapist - need kuulusid kunagi ühe pliiatsseeliku juurde, kuid sobivad väga hästi ka selle kleidi vöökohta märkima. Ilma paelteta pole nagu päris õige värk. 

Selja tagant

Poseerisin kah aegvõtte jaoks :)

Täpselt paraja pikkusega :)


Üks lapiseelik (ka enamuses taaskasutuskangad) ja üks tuunikast ümber õmmeldud pluus ootavad oma debüüti siin blogis. Mul aga kaks päeva veel vaja ülikoolis kõvasti pingutada ja siis võin nautida kahte vaba nädalat! Arvake ära, mida ma oma vaba ajaga peale hakkan? :P
Üks tavapärane ENNE ja PÄRAST pildike ka
PS. Kolme päeva pärast algab juba TK Värskenda oma garderoobi ;) 
PPS. Me Made May ehk Minu valmistatud mai projektist osavõtjad - andke endast märku - teeme ühise albumi. Mina ja Õmblusmamsel igatahes kavatseme maikuus teid piltidega üle uputada!


Pidage vastu! Kevad juba varsti tuleb! ;)

Comments

Arella said…
Kleit on suurepärane!
MMM peale pole veel mõelnud. Tuleta ikka aegajalt meelde ;)
Esta said…
See on minu märguanne - tahan MMM-st osa võtta :) Kas see album on Flickris või mismoodi see värk käib?
Kadri Kivistik said…
Ma teen sinna jah grupi meile, hetkel pole veel avalik. Annan siis jälle siin teada :) Õnneks aega on ja ehk saab osalejaid ka juurde. Aga jätan meelde, et sa ka meiega koos paadis :)
Õmblusmamsel said…
Oleks minul ka Humana õue peal...Lugesin oma garderoobi üle. Veidi tuleb puudu, aga eks anname masinale valu.