Skip to main content

Magus näputöö :)

Selle asemel, et enda olümpiatööd hoolega nokitseda, asjatasin ma hoopis millegi magusamaga eile. Nimelt tegin trühvleid sellise retsepti järgi :) Kuna ma viimasel ajal olen super-hüper hajameelne, siis oli tegu, et poest kõik vajalik kõigepealt ära osta (lausa mõlemad asjad olid nimekirjas - küpsised ja toorjuust :D). Köögikombaini loomulikult mul pole ja seega kärsatasin alguses saumikserit küpsiste purustamiseks, aga kuna ma edaspidi väga tahaks seda uut ja alles ostetud saumikserit õigel otstarbel kasutada püreesuppide tegemiseks, siis läksin üle niisama kapi otsas seisvale blenderile (või kann-mikserile, kui eestipäraselt öelda). Ega toogi head lõhna toonud. Tänu kallile kaasale saime siiski kõik küpsised purustatud ja kann-mikser jäi ka ellu. Kärsahaisust saime ka lahti - kohe kui hakkasin šokolaadi sulatama :) Vahva oli neid mögistada - kõigepealt väike taignapall valmis mudida (peaaegu nagu fimost pärleidki teen) ja siis šokolaadi sisse ja küpsetuspaberile tahkuma. Hiljem panin osadele veel valget šokolaadi ka peale...

 68 tükki neid valmis, eile sai tänu külmkapi ruumipuudusele 4 tk ära söödud :P Head olid...

Siin mu tegemised pildis...

Olümpiatöö eilse hommiku seisuga (tänane seis on juba palju parem :P)

Mätsin tainast kokku:

Šokolaadistamas tainast:

  

Mõni veel teha ja siis kõik! 
 

Comments