Skip to main content

Valge suvepluus

Avastasin hommikul, et IT-s järjekordne teeme koos projekt on täna läbi saamas. Ma olin end sinna hoolega kirja pannud, aga miskit ette näidata ei olnud. Õnneks mees ja poeg olid hommikul ula peal, mina sain rahus kiirkorras õmmelda :)

Kangas varemalt varutud triibuline puuvillane trikotaaž ja varrukate osaks sai puuvillane batist. Arvasin, et sama trikotaaž oleks jäänud liiga raske ja teiseks polnud mul seda piisavalt palju, et triipe kokku ajada. Kehaosal on aga esipoole ja tagapoole triibud ilusti jooksma sätitud :)



Ühtlasi tahan tutvustada oma uut sõpra - Manni! Peenem nimetus on tal Diana, kuid me omavahel leppisime kokku, et Eestis kannab ta nime Mann. Ta ei vaielnud vastu. ;) Olen Manniga mõned päevad saanud mängida, klapitada teda vastavalt minule. Praegu on tissivahe paigas, kuid õlad on teisel na kleenukesed :D Pean kellegi endale appi võtma, sest enda pealt on päris keeruline mõõte võtta (eriti selja pealt...).

Manni seljas saab nüüd hästi riideid pildistada :)
Pluusi lõige on mul varem juba kaks korda läbi õmmeldud. Üks nendest jõudis blogisse ka. BurdaStyle 2/2013 ajakirjast meeldib mulle veel hunnik riideid, aga see lõige oli ju juba maha võetud ja seetõttu piisavalt kiire õmblemine :) Ainuke asi on kaeluses oleva trikotaažriba pikkus - seal oli kirjas 70 cm. Eelmisest õmblemisest aga mäletasin, et 5 cm võis julgesti lühema võtta. Selle pluusi puhul kasutasin 60 cm pikkust riba ja jäi ilusti hoidma. Peab järgmiseks korraks meelde jätma :)

Kaeluses trikotaažriba samast kangast.
Nüüd saab õhtul rahus uue pluusiga kontserdile minna :P

Comments

Meeli said…
Tõsiselt nunnu pluus! Varrukate konstruktsioon on ülimalt äge.
Helin said…
Väga kena suvine pluus. :)
Muhv said…
Ilus lõige, see eelmine pluus oli mul ka kahe silma vahele jäänud.
Kersti said…
Väga ilus!
Ja kaelus on nii kena, mul ei kannata kaelused tavaliselt mingisugust kriitikat.. no ei oska veel :)