Skip to main content

Me Made May '14

So Zo blogis lükati käima selleaastane Me Made May. Seal saab kommentaarides ilusti inglise keeles anda oma tõotuse. Et eestikeelsetes blogides ka selline tore projekt levima hakkaks, tõlkisin osaliselt projekti idee ja juhised, kuidas anda oma tõotust.

Ma väga loodan, et kõik, kes on projektiga liitumisest huvitatud ja tahavad oma tõotusi anda eesti keeles, kirjutavad mu blogi kommentaaridesse ka enda oma! :) 

Mis siis on Me Made May?

MMM (otsetõlkes minu valmistatud mai) on väljakutse, mis on mõeldud julgustamaks inimesi, kes koovad/õmblevad/heegeldavad/uuendavad rõivaid endale, kandma ja armastama enda tehtud rõivaid. Iga osaleja ise otsustab, mida ta lubab, nii et see maikuu oleks piisavalt põnev nende jaoks. Väga laialt on levinud lubadus igal maikuu päeval kanda vähemalt ühte enda valmistatud rõivaeset. Iga osaleja otsustab ka selle üle, kas ja kuidas ta oma lubadust dokumenteerib - kas pildistab, kirjutab sellest blogis igapäevaselt või -nädalaselt või lisab ainult pildid Flickrisse või kuhugi mujale.

Mis pole MMM?
  • Ei ole igapäevase rõivastuse pildistamine. Tähtis on kanda ja tunda ennast mugavalt enda valmistatud esemetes ja kui soovid, siis võid ka neid igapäevaselt üles pildistada.
  • Ei ole vajadust paaniliselt maikuus õmmelda/kududa/heegeldada endale rõivaid, sest MMM peaks olema lõbus, tore ja mitte paaniline rõivaste valmistamine! Samas on väga tore, kui lõpuks lõpetad mõne endale mõeldud eseme, mida oled tükk aega edasi lükanud või otsustad enda garderoobi täiendada.
  • MMM ei ole võistlus. Ei loe, kui palju sul enda valmistatud rõivaesemeid on. Pigem pead sa enda lubaduse andma nii, et see kuu oleks sinu jaoks võistluslik ja huvitav.

Tõotuse andmiseks kirjuta kas minu blogisse või otse So Zo blogisse. Tõotuse võid anda nii:

Mina, (nimi, blogi aadress kui on), registreerun Me-Made-May '14 osalejaks. Ma püüan kanda endavalmistatud rõivaid ........................... terve maikuu jooksul. (Lisada võid kajastamise ja pildistamise kohta.)

Pakun võimaluse lisada oma Me-Made-May pildid Flickri gruppi, mille tegin just eestikeelsete blogide MMM kajastamiseks. Selleks tuleb seal avaldada soovi grupiga liituda ja siis ma saan aktsepteerida.


Miks mina osa võtan? 
  • Ma olen endale erinevaid rõivaesemeid õmmelnud, aga mõned neist on lükatud kapis tahaotsa ja ma üldse ei kanna neid. Tahaks läbi mõelda, miks ei kanna, kuidas ma saan need endale kantavaks muuta ja neist jälle rõõmu tunda.
  • Eelmine aasta osalesin "salaja" (ehk teadsin ainult ise). Mõni päev oli ainukeseks kantavaks esemeks mu õmmeldud sall, teisel päeval ainult ehted. Sel aastal julgen anda avaliku lubaduse! 
  • Tahan välja mõelda, milliste rõivaesemetega pean enda garderoobi täiendama. Seelikuid on mul üksjagu õmmeldud, aga pluuse jääb pidevalt puudu. Mis on need rõivaesemed, mida ma reaalselt kannan? Sellega saan ka vältida olukorda, kus õmblen järjekordse rõiva ja see jääb kappi seisma...
  • Tahan enda jaoks selle kuu põnevaks teha! Ilmad on tõenäoliselt sellised, mil kanda saab nii kevadisi kui ka suvisemaid rõivaesemeid. Talvisi on nagunii veel vähe tehtud, seega maikuu on väga hea valik :)

Mida ma luban? 

I, Kadri (www.kadristik.net), sign up as a participant of Me-Made-May '14. I endeavour to wear me-made-garment or jewellery at least 5 days a week for the duration of May 2014. I blog about it weekly and take photos of each look I wear. I want to make some more garments, so that I can wear me-made garment for the whole month.

Ehk siis:

Mina, Kadri (www.kadristik.net), registreerun Me-Made-May '14 osalejaks. Ma püüan (luban) kanda enda valmistatud rõivast või ehteid vähemalt viiel päeval nädalas 2014 maikuu jooksul. Ma kirjutan sellest iga nädal postituse ja pildistan igapäevase rõivastuse (viiel päeval nädalas). Ma tahan teha veel mõned rõivaesemed, et järgmisel aastal saaksin maikuu kõikidel päevadel kanda enda valmistatud rõivaid. 

Seega maikuus on oodata vähemalt 4 postitust vähemalt 20 pildiga minust :) Mu kaugpäästik saab oma tuleristsed...


Ootan julget osavõttu! Mängureeglid saad ju määrata ise! Kõik küsimused ning ettepanekud on oodatud!


Kui oled end kirja pannud, siis jää ootama esimest maid. Ära paanitse! Kui, siis ainult natuke ;)

Comments

Esta said…
Lahe, et nii tubli ja agar oled ning asja eesti keelde ümber panna viitsisid! Ehk suurendab see osalejate arvu.

Siinkohal ka minu eestikeelne lubadus:
Mina, Esta (tegemine.wordpress.com), registreerun Me-Made-May '14 osalejaks. Ma püüan kanda midagi enda tehtut vähemalt neljal päeval nädalas terve maikuu jooksul. Iga nädala lõpus raporteerin oma kogemusest oma blogis.
Õmblusmamsel said…
Nonii tüdrukud, teeme ära!

Mina, Krista (www.sewinglady.net), registreerun Me-Made-May 2014 osalejaks. Ma luban kanda enda valmistatud rõivaid vähemalt viiel päeval nädalas maikuu jooksul ning igal nädalal võib sellest lugeda minu blogis.
Anonymous said…
Aeh, löön siis ikka ka kampa, kaua ma praen! Z
oe'le sai lubadus ka just antud, aga ühe saatusliku näpukaga, kirjutasin 3 asemel 4. Aga no ju siis pidi nii minema, annan endast parima. :D


Mina, Kai-Epp (http://fromoldjeans.wordpress.com/), registreerun Me-Made-May 2014 osalejaks. Ma luban kanda enda valmistatud rõivaid vähemalt neljal päeval nädalas maikuu jooksul ning igal nädalal kirjutan sellest oma blogis.

Ausalt, saba tudiseb, aga peab hakkama valmistuma. :D
Arella said…
Ahvatlev väljakutse, kuid võtan veel mõtlemisaega. Kunagi sai ainult omatehtud rõivaid kantud, kuid praegusel eluetapil pole neid eriti kapis. Ehk paar päeva nädalas veaks välja.