Skip to main content

Kangahullu kangaleiud: jälle Humana ja üks laat

Jällegi postitus vaid kangastest. Humanas olid sooduspäevad ning ma ei suutnud kohe kuidagi end tekstiili riiulist eemale hoida. Tegelikult olen sama kangast (kardinaid tegelikult) varem ka ostnud, kuid nüüd oli hind palju parem. Lisaks käisin nädalavahetusel Sõbra tänava sügislaadal ning olin õnneuimas kui leidsin mõnusaid nõukaaegseid kangaid. Müüja ei tahtnud nii palju raha võtta, kui olin valmis nende eest maksma ja seetõttu sai poeg endale jälle mänguautosid ja muffineid osta ;)

Kangastest tegin pilti, autodest mitte.

Punasega on mitu mõtet. Õnneks kangast on palju :)

Sama beež aga odavama hinnaga. Roheliste puhul meeldis mulle see muster üle kõige :)

Kaks eset läksid Kristale üllatuseks.

Kangastele lisaks sain pitsi ka :)

Ma peaks nüüd kangakapi tühjaks tegema ja siis kangad korralikult kokku voltima. Sel juhul ehk mahuvad ära. Kui ikka ei mahu, tuleb tekki õmmelda. Või rõivaid. Või kotte. Või ajapuudusel kasvõi padjapüüre ja voodilinu. Peaasi, et õmmelda :)

Comments

Esta said…
Need Sõbra tn sügislaadalt saadud vintage kangad teevad küll kadedaks :)
Kadri Kivistik said…
Ehee - mina kannatan oma kangamaania all ja kirjutan kõik oma lemmikkohad ette ja teised ostavad eest ära :) Siis mul enam vähemalt pole kapi mahutavusega probleeme! :)
Aga ma oleks ise ka kade - neid kangaid ju juurde ei toodeta. Aga kui silmad lahti hoida, leiab nii mõndagi :P
Õmblusmamsel said…
Üllatus Kristale on väga lahe!Ja need laadakangad! Minul hakkavad ka kangaid nähes käed värisema. Huvitav, kas see on viimane staadium ning kangahullusest ei ole vist võimalik enam paraneda.
Anonymous said…
Ma teadsin, et sa lähed laadale kangaid luurama. Ilus saak.

T.