Skip to main content

Trennipüksid

Kas vankriga jalutamist kõigi meelest just trenniks võib lugeda, seda ma ei tea. Minu jaoks on see hetkel suht ainuke tõeline trenn, mida ma väga naudin. Sellel aastal on Endomondo järgi jalgsi (enamasti vankrit lükates) läbitud üle 400km. Sellest eelmine kuu üle 200km ja see kuu juba 87km :P Mulle selline statistika meeldib, sest ma näen ilusate numbrite pealt kui tubli ma olen olnud. :)

Lõige Ottobre 5/2015 numbrist, natuke kohendatud. Materjal Abakhani kaalukangaste hulgast.

Tänu tublidusele julgen nüüd trennipükse ka näidata. Ma olen enda puusaümbermõõdu 6 cm ja vööümbermõõdu 7 cm väiksemaks jalutanud ju. Sääreümbermõõt aga miskipärast ei vähene nii hästi. Nõnda on trennipükstega järgmine lugu: säärest on natuke liiga ümber, puusast on enam-vähem parajad ja vöökoht on liiga lai. Peale pesu tuleb püksid kitsamaks õmmelda ja sääred peenemaks jalutada. Tänane 14 km on läbitud. Jalutamise vahepeal sai korraks seisma jäädud, vankrit kaamera aluseks kasutatud, paar kõrgemat hüpet tehtud ja püksid pildile püütud. Nii mõnus oli päikesepaistet, linnulaulu ja värsket õhku nautida.

Mõned jooksusammud ja hüpped said ka tehtud :)
 

Comments

Helen Lensment said…
Minu meelest on lapsevankriga jalutamine küll sport, etiti kui sinu tulemusi vaadata. Jätka samas vaimus.
Helen Lensment said…
Minu meelest on lapsevankriga jalutamine küll sport, etiti kui sinu tulemusi vaadata. Jätka samas vaimus.
Esta said…
Kaunis vaade :) ja ilusad püksid!
Õmblusmamsel said…
Oh sa pele! Aukartustäratavad tulemused! Muideks, kintsude ümbermõõtu jalutades vähemaks ei saa. Kui pekk kaob, siis lihas kasvab. Ja vastupidi, nagu ma siin enda pealt näen. Vahvad püksid!
Kadri Kivistik said…
Ahh - siis ma jalutan kuidagi teistmoodi :D Ma olen kintsude ümbermõõtu vähendanud lausa 3 cm :P Aga sääred ei taha väheneda. Mõtlesin nüüd hakata jooksmisele ja rattasõidule hoopis rõhuma :D Aitäh kõikidele heade sõnade eest!
Leevi said…
Wow! Motivatsioonilaks igatahes!