Skip to main content

Särki-värki

Kõik on pooleli. Igasugu muid asju on teha, noorim pereliige nõuab oma aega ja kuidagi on õmblemine nii tahaplaanile vajunud. Samas iga natukese aja tagant on suur sügelus masinate taha. Seega väiksed asjad saavad ikka valmis. Neid aga ükshaaval siia blogisse solgutada ei viitsi. Täna siis neli särki korraga. Mulle hakkas väga meeldima Esta esitlusviis ja tänane esitlus on sarnases stiilis. Loodan, et ei pahanda ja tänan!

Esimene täitsa tavaline t-särk.

Kangad: kirju kunagi ostetud Kangadžunglist, ühevärviline Kangas ja Nööbi kaalukangaste hulgast. Mõlema koostis kas viskoos või puuvill.
Lõige: arvatavasti miski Ottobre lõige, aga ühele küljele õmblesin läbipaistva kummi, et särgi pikkust vähendada. Tekitab mõnusad voldikesed, mis isiklikud voldikesed ära peidavad.
Ajakulu väike. Tõenäoliselt ühe hilisõhtuga sai tehtud.
Kannan seda tihti - hea kodune või mänguväljakul turnimise särk :P


Pole üldse rahul selle kaelusega.

Esitükke on kaks - särk sobib imetamiseks.


Kangad: kirju kangas tellitud E-bayst MinervaCrafts müüjalt. Postikulu on normaalne (eriti kui ostad mitu erinevat kangast ja küsid postikulu veel eraldi üle). Kangad on ilusad ja kvaliteetsed. Hind on mõnel kangal väga soodne, mõnel kallim aga ma olen oma suure saagiga sealt poest väga rahul.
Lõige: Ottobre 2/2008 number 2 lõige. Tegelikult ma pole selle särgiga rahul - mulle ei meeldi kaela taha seotavad särgid, imetamise puhul tuleks sõlm lahti teha ja see ei ole mugav. Lisaks ei jäänud esiosa piisavalt hästi langema ja see kaelus hoiab end kangelt eemale. Kõhu peal on aga rohkelt kangast ja tõenäoliselt saaks sinna sisse peita suure kõhu. Ma usun, et rohkem selle lõike järgi õmblema ei hakka.
Ajakulu: tõenäoliselt nii 4-5 tundi vahelesegamistega :)
Kandma ma seda särki polegi hakanud. Panin kappi. 


Esimene spaghetti-straps särk, mille õmmelnud olen. Tõenäoliselt mitte viimane.

Kangas: puuvillane isevärvitud hall puuvillane kangas. Päritolu ei mäleta kahjuks. Hall oli tõeliselt ebakvaliteetne - peale pesu jooksis täiesti viltu, ei aidanud venitamine ega triikimine. Õnneks oli seda ostetud mul ainult 70cm jagu ja seega nüüd peaaegu otsas. Värvisin jääga, kogu kangale värvi ei lisanud. 
Lõige: Ottobre 2/2009 nr 1. Ma ei saa aru - muidu on Ottobre särkide lõiked pigem pikad, kuid see siin on mulle tõsine nabakas. Seetõttu hakkab see särk tudusärgiks. Suvel hea lahe magada :P Järgmine kord teeks õlapaelad laiemad ning särgi vähemalt 10cm pikema.
Ajakulu: paar tundi ehk. Põhiline ajakulu läks vist nõela ning talla vahetamisele. Katsetasin esimest korda enda tavamasinal kaksiknõela ja kui vähegi kvaliteetsemad niidid peale panna, siis võib väga rahul olla.
Kandma hakkan küll - tudusärke läheb alati vaja. 

Hetkelemmik :)

Kangas: enne tavaline naturaalvalge, mille jääga värvisin kirjuks. Endale tulemus väga meeldib - rõõmus ja suvine. 
Lõige: võetud olemasoleva poest ostetud särgi pealt. Tegelikult on nüüd ühes Ottobres ka sama lõige olemas, peaks lihtsalt maha ajama. Selle särgi õmblemiseks viskasin lihtsalt vana särgi kanga peale ja lõin käärid sisse. Samas mulle praegu selline lihtne kerge särk väga meeldib ja teeks mõne veel. 
Ajakulu: väike, ei mingit täppisteadust. Üks õhtu ja jäi aega üle veel jalkat ka vaadata. Kaksiknõelaga olen ikka rahul :)
Kantud mustaks juba. Ega saagi pikalt puhtaks jääda kui kaks tükki oma tatiseid ninasid ja mustasid suid kallistades su särki pühivad. Nüüd tahaks teada, kas peale pesu on värvid alles või läksid veega alla. 


Nüüd tahaks uusi õmmelda. Lapitekk on ka pooleli. Mõtteid ja ideid on miljoneid, aega aga mõnikümmend minutit õhtul väsinud peaga. Järgmine postitus tuleb ehk kuu aja pärast.

Comments

Esta said…
Hahaha, sul on õigus - ma ei pahanda, et sa mu esitlusviisilt šnitti võtsid :) Vastupidi! Nüüd sain teada, et võiks MinervaCraftsist kangaid tellida, kuigi natuke on hirm, et nii laia valiku ja okeide hindade peale võin igasuguse enesekontrolli kaotada.
Su kangavärvimised on ikka väga hästi õnnestunud ja eriti tuleb see välja just neid valmisriideid vaadates. Kahju kohe, et ma ise ei viitsi selliste asjadega mässata.
Õmblusmamsel said…
Ooh, need isevärvitud kangad. Olen kogu südamest vaimustuses ning ühtlasi ostaks kusagilt aega, et ka ise katsetada. Pealegi, prooviks ikka paar postitust ühes kuus. :)
Kadri Kivistik said…
Oh see MinervaCrafts on igavene nuhtlus! :D Ma muudkui vahin nende kangaid ja kuna ma juba tean, et need on korralikud, siis seda raskem on neid endale mitte tellida.

Mulle endale meeldib ka enda värvitud särk kõige rohkem. Mu suureks rõõmuks nägi see peale käsipesu ka väga hea välja! Seega ma kavatsen veelgi katsetada :P Aitäh kiidusõnade eest!