Skip to main content

Džemper ja õlakott

Peavalu ja külmatunde kõrvalt endale mõistlikku rakendust otsides (õmmelda ei saa hetkel) jõudsin üle pika aja blogisse. Ja mida ma näen! Septembris pole ühtki postitust ja tegelikult lausa kaks eset näitamata! FB-s ma juba küll sinist džemprit näitasin, kuid oma päevikusse pole seda kirja saanud. Nüüd see siis lõpuks jõuab:

Nööbiliist on puhtalt dekoratiivne. Nööbid on eri värvi ka dekoratiivselt :)

Materjaliks miski polüestrist kudum, mis mu mustadele teksadele karvu ajab. Tuleb sinised teksad osta ;) Lõige on NewLook 6735, mida olen nüüdseks juba korduvalt kasutanud. Tundub, et sellest on saamas minu go-to lõige. Sel korral jätsin selja pealt õmbluse ära. Nüüd on mitu pluusi välja lõigatud, värvipotist läbi käinud ja ehk jõuan varsti kokkuõmblemiseni. Seniks on endalgi põnevus - kas jään piisavalt rahule või mitte?

Teine ese, mis siiani blogisse pole jõudnud, on mu uus õlakott. Nimelt oli mu linasest kangast absoluutne lemmik juba otsi andmas ning koheselt oli vaja ka sügiseks-talveks sobilikku õlakotti. Õmblusajaga on endiselt kehvad lood, seega kott valmis hilisõhtutel ja kiirustades, sellest tulenevalt on mitmed kohad, millega ma üldse rahul pole. Peas on juba järgmine kott valmis õmmeldud, nüüd on vaja lihtsalt teiste projektide lõpetamisel jälle koti kallale asuda. Sest see siin on ajutine (tõenäoliselt sõnast ajutine tulenevalt püsiv) lahendus mu murele. 

Sisuks üks mulle antud kangas, millel imeline muster ja natuke trükivigasid.

Lukuga tasku koti tagaküljel on mu kõikidel järgmistel kottidel kohustuslik.
Must pits on pärit Abakhanist, kus täpselt nii laia ribana seda müüdigi. Tõenäoliselt kõige kallima meetrihinnaga kangas, mida ostnud olen :D

Helkurpaelaga tuust on selle koti puhul mu kõige lemmikum detail. See rändab kindlasti järgmise koti külge ka. Kahjuks praeguse koti metalllukk aga ei sobi kohe mitte üks teps - hoolimata Opti firmamärgist ei liigu see lukk üldse kergelt. Õlitada oleks vist vaja...


Ilusat sügise algust teile!

Comments

Tiina said…
Kui sa sellest ajutisest kotist tüdid, siis saada mulle! So-so me! Helkurtuti võid endale jätta.
Õmblusmamsel said…
Hoolimata kesisest õmblusajast ja "ajutistest" kottidest näevad su õmmeldised ikka ülikenad välja.