Skip to main content

Lapitekk lemmikõpetajale

Meil on erakordselt vedanud oma lapse lasteaiaõpetajatega. Võiks kohe öelda, et üleüldse on lasteaiaga väga vedanud. Mõnusalt kodu ligidal, hubane ja hooliv lasteaiapere, toredad üritused ja eriti ägedad õpetajad. Üks nendest on meile väga südamelähedaseks saanud, sest ta on kõige kauem poja rühmaga koos olnud ning nii rõõmus kui ka pahandustes meie kõrval seisnud. Isegi üheskoos meiega (ja teiste emadega) laste lõpupeol pisardanud. 

Kõiki neid rõõmu ja murehetki meenutades tärkas mu peas idee õpetajale midagi tänutäheks õmmelda. Ma pole tükk aega ühtki suurt tekki teinud ja seetõttu olin poole teki valmimiseni täiesti kuss selle uue omaniku koha pealt. Mõtlesin, et kui miski peaks untsu minema, siis vähemalt teised ei pettu. Tekk aga hakkas algusest peale kohe oma elu elama - iga kord teki mustrit põrandale ladudes muutus miskit, tulid juurde uued ideed ja mõtted. Iga täht leidis oma koha ja kui osad nendest olid nõus mustris ilusti olema, siis mõned jooksid siia-sinna ja ei allunud üldse korraldustele ;) Ma usun, et mõni neist muutus liiga ülemeelikuks...

Ula peal olevad õnnetähed :)

Need tähed on nagu lapsed, kellest igaüks leiab lõpuks oma koha. Iga täht särab oma värvitoonides ja isegi kui mõned on pealtnäha samad, siis erinev ümbrus muudab nendest igaühe ainulaadseks. Nii nagu teki taust on erinevatest beežidest toonidest kokku õmmeldud, on ka meie taust elus erinev - mitte miski pole kunagi ainult must ja valge. Mõni särab eredamalt, mõni alles otsib oma kohta.
Lähivaade

Teki tepingud seovad kõik beežid toonid omavahel kokku, iga tähe sees on tepitud ruut. See on esimene nii tihedalt tepitud tekk mu jaoks - ma ise olen täitsa rahul tulemusega. Ainult üks täht otsustas, et tema sisse saab tepitud kaheksakand - eks ta ole topelt õnnetäht.
Veidi krutskit kolmnurkade näol

Nimesilt leidis koha tagaküljel

Kui ma teki diivanile laotasin ja mu poeg seda uuris, tekkis üks väga tore hetk. Ma ütlesin, et selle teki tegu oli ikka üks suur töö (olles enda üle uhke, et õigeks ajaks kõik valmis sain ja oma plaani täitsin, tundes juba ette rõõmu teki üleandmisest). Poeg vastas, et jah, on küll suur töö (pigem mõõtmetelt, kui ajamahult). Mõtles veel hetke ja teatas siis, et aga õpetaja teeb nendega ka suurt tööd...  Nii et kõik on tasakaalus! 


Tekiga kaasa läks teki tegemisest jäänud jääkidest tehtud kaart, kus sees on head soovid ja me tänu õpetajale. Ma loodan, et me lemmikõpetaja leiab tekist soojust ja lohutust kui vaja ning et see tekk meenutab toredaid ja südamlikke aegu. Me soovime talle edaspidiseks jõudu, jaksu ja toredaid lapsi koos toredate vanematega! :)

Pikk jutt nõudis suurt kaarti :)

* Tekis kasutatud erinevas vanuses puuvillaseid kangaid, vahel mahuline vatiin ja voodriks jällegi puuvillane kangas. Kanditud puuvillase diagonaalkandiga.

Comments