Skip to main content

Mu (esimene) maani kleit

2018 aasta jääb mulle eelkõige meelde kui paljude heade kontsertite aasta. Mulle tundub, et kõik mu lemmikbändid ja artistid on avastanud Eesti või Läti ja siis oma sammud siia seadnud. Mul aga on pidev probleem - mida kontserdile selga panna? Talvistel kontsertitel on mind ustavalt teeninud mu enda õmmeldud ja pärlitega tikitud pluus, milles ma end endiselt väga hästi tunnen, suviste puhul aga on tükk peamurdmist. Nii ma siis alati enne paanitsen ja teen plaane.

Sel korral ei tulnud plaanidest midagi välja. Kontserdile jalutasin vahetult enne ostetud kleidis, kuid vähemalt oli üks kaelakeedest enda tehtud. Kaelakee lugu algas üldse Haapsalus toimunud joogafestivalilt, kus ma kohtusin uuesti ühe oma lemmikute ehete tegijaga - Pearlstory. Tellisin pika kaelakee, kus hõbedast keti vahele on oonüksi helmed pikitud. Imeilus! Kaks korda ümber kaela ja täpselt paras pikkus.

Enne kee saabumist olin kannatamatu ja väänasin ise ka ühe kokku. Ütlen ausalt - kui ma ostsin kullapoest keti, Kristallipoest kivid, siis hind kokku tuli peaaegu sama nagu Pearlstoryst tellitud kaks korda pikemal keel! Ma enda keesse panin ametüstid, kett on natuke suurema lüliga kui Pearlstory oma. Nüüd edaspidi hakkangi neid kahte keed korraga kandma - mulle tohutult meeldib see kolmik. Suurimad tänud minu poolt Pearlstory Katrinile! Täitsid täpselt minu unistuse! Küll ma mõtlen uue välja (tegelikult on juba olemas) ja võtan varsti uuesti ühendust. 

Enne kontserti restoranis :) Üks kaelakeedest minu tehtud, teine ja kõrvarõngad pärit Pearlstory-st

Kontsert oli parem kui ootasin. Ja uskuge mind - olles varem korra Helsingis Roger Watersi kontserdil käinud, olid mu ootused kõrged! :) Eks oma mõju oli ka sellel, et koos abikaasaga ja ilma lasteta reisile saab nii harva ja kogu päev sujus imeliselt alustades sellega, et ma hommikul ärkasin unenäo peale naerdes üles.

Järgmine hommik ajasin selga kleidi, mille augusti keskpaigas endale reisi teiseks päevaks valmis õmblesin. Ilm oli täpselt paras ühe maani kleidi jaoks, hotellis oli pildistamiseks sobilikud nurgad ja nii saigi minust tavatult palju pilte tehtud.
Mannekeenil reisi ootamas.

Kleidist ka - lõige on pärit Ottobre 2/2013 ajakirjast ja ma olen seda lõiget juba kaks korda õmmelnud (tuunika ja kleit). Tegin nii nagu tookord kleidiga - pikendasin esiosa paelte osa umbes 45 cm, et saaks paelu hoopis selja taga kokku siduda. Sedasi saab kleidi rinnust ilusti ümber ja ei ole kuidagi sündsusetu dekoltee. Selja pealt jätsin paelad lisamata. Kleidi seelikuosa pikendasin 60 cm (algse tuunikalõikega võrreldes), et see maani ulatuks. Oleks võinud mõne sentimeetri võrra veel pikemaks teha, samas siis saaks ainult kontsakingaga kanda (muidu lohiseks mööda maad järgi). 

Manni seljas ka maani kleit.

Kleidikanga tellisin viimati Minervacrafts lehelt (veel on seda müügis - siin!) ja ma olin alguses väga äraootaval seisukohal. Värvid meeldisid aga mustri suuruses polnud kindel. Samas see pruun nii väga ei meeldinud ja mul polnud aimugi, kui palju seda mustris on ja kuidas ma saan selle nii paigutada, et see mind häirima ei jääks. Kanga koostis on kirjas polüester, viskoos ja elastaan. Käe all tundub mõnus, seljas on mõnus ja higistama ei aja. Järelikult piisavalt palju viskoosi ikka sees. 

Telefoni kaameraefekte kasutades...

Ma arvan, et ma pean endale veel maani kleite õmblema! Ma tundsin end terve päeva suursuguselt, naiselikult ja ilusana. Kui muidu koju jõudes on tahtmine kohe riideid vahetama minna, siis seekord oli täpselt vastupidi! Ma olen oma uue lemmiku üle nii õnnelik!
Naeratused on jätkuvalt Terjele. Ma ei julge varsti enam ühtki pilti ilma hambaid näitamata teha ;)

Kuidas sellisest saab niisama mööda minna? Ma pidin ikka näppima - kõlises metalselt :D

PS. Mõtlesin pikalt, et olen vist ikka varem ka ühe maani kleidi õmmelnud. Enda pulmakleidi :D Ega jah, selline pisiasi ununeb :D

Comments

Ketlin said…
Üks väga hästi õnnestunud kleit. Kõikidel piltidel Sa mitte ainult ei naerata vaid lausa särad!
Anonymous said…
Väga kaunis!Värvid ja lõige,kõik sobib sulle imeliselt!!!
Tervitab Astrid