Skip to main content

Itch to Stitch Samara püksid, Aveiro boolero ja Isidro särk

Eelmise kuu lõpus avanes mul võimalus midagi uut ja hoopis teistsugust oma garderoobi õmmelda. Itch to Stitch pakkus testimiseks välja kõrge pihaga laiade pükste lõike Samara. Ma haarasin koheselt võimalusest kinni ja hakkasin netist otsima, kuidas ja millega neid pükse edaspidi kanda. 

Pinterest pakkus kuhjaga inspiratsiooni ja ma tahtsin juba ise taolistes pükstes moekalt ringi hõljuda. Plaanisin teha maani püksid ja valisin kapist sinise krepi-taolise kanga. Lõige klappis ilusti kokku, lukk läks ka sujuvalt ette, kuid nagu ma pärast pükse kandes avastasin, mu kangas muudkui venis ja venis. Kanga päritolu kohta pole mul aimugi, see on kuskilt kellegi käest minuni jõudnud ja tõenäoliselt pole üldse mitte rõivaste jaoks mõeldud.

Esimesed püksid

Kogemuse võrra rikkamana alustasin uute pükste õmblemisega. Seekord võtsin kangaks puuvillase (või viskoosi, polegi kindel) popliini sarnase kanga, milles natuke elastaani lisaks. Kanga venivuse tõttu valisin number väiksema pükste lõike ja imekiirelt sai uued püksid valmis õmmeldud. Värvlisse sai seekord venivuse takistamiseks tugev liimiriie vahele, õmbluste pressimisel ja pükste triikimisel olin hiiglama ettevaatlik, et nendest järjekordseid hiigelpükse ei tuleks. Kangas on ostetud vähemalt 5-6 aastat tagasi Abakhanist, võibolla isegi ammusem... Vahepeal tahtsin sellest juba endale kleiti õmmelda aga nüüd olen hiiglama õnnelik, et siis tegudeks ei läinud.

Nii mõnus kangas, mis ei läinud särtsu täis ja langes ilusti.

Samara püksid on kõrge pihaga, sirge värvliga ja puusast alates laienevad püksid, mis õhukesest kangast õmmelduna on ideaalsed suvel kandmiseks. Paljud testijad kannavad oma pükse nii, et särk on pükste peal ja mõni jakk või kardigan on kõige peal. Mulle meeldis kanda seda särki pükste sees, kuid lühema särgi puhul võiks see samuti pükste peal olla.


Mustad kontsakingad annavad pikkust juurde aga vajadusel saan neid pükse ka madalate sandaalidega kanda.
Pükste juurde sai õmmeldud ka Aveiro kardigani boolero variant ja Isidro varrukateta särk. Mul oligi plaanis Isidrosid juurde õmmelda, sest see on väga mõnus lõige ja sobib erinevate riietusesemetega kandmiseks. Kui õmmelda uhkemast kangast, saab Isidrost väga piduliku särgi ka teha. Seekordne särk on viskoostrikotaažist ja roosast soonikust kantidega. Roosa sobib nii hästi pükste kangas oleva roosaga ja moodustavad hea komplekti. Halli trikootaaži oli natuke vähe ja seetõttu tuli ühele õlale ka roosa triip vahele, kuhu ühendasin lisatüki. 

Roosad klapivad omavahel kokku! Nii mõnus komplekt suveks ja kõik Itch to Stitch lõigetest!

Aveiro on õmmeldud aga viskoosi, polüestrit ja elastaani sisaldavast ponte roma kangast, mis kunagi Minervacraftsi lehelt tellitud. Mul polnud seda enam palju järel ja seetõttu pidin lühikesed varrukad õmblema. Nüüdseks on mul see boolero juba neljal korral seljas olnud ja ma iga kord mõtlen, et kuidas ma küll enne hakkama sain! :D See sobib mul nii paljude rõivastega kokku, on ideaalne peale viskamiseks ja samas näeb viks ja armas välja!

Selja tagant pilti tehes on ikka nii raske mitte kaamerasse vaadata - muudkui keerutasin end ja tulemusena olid kõik riided keeruga seljas :D

Pildistamise lõpuks sai üks "endel" ka tehtud!

Järgmiseks on plaan Samara püksid ka üleni mustast vähese elastaaniga puuvillasest kangast õmmelda, mis langeb küll hästi, kuid on paksem kui praeguste pükste kangas. Siis saaks ilusad püksid, mida saaks nii pidulikel puhkudel jalga visata. Koos õige pluusi ja kontsadega on mu kujutlemas tulemus üliäge! 

Järgmise boolero võiks pitskangast õmmelda. Mul neid on kapisahtlis päris mitmeid.


Mul on ikka nii hea meel, et ma ITS-i testijate kampa sain ja et erinevaid lõikeid järjest testimisele tuleb. Tähtajad ees, teised õmblejad kõrval ja nii-nii tore on koos tegutseda, infot jagada ja tulemustest pilte näidata. Ma nüüd loodan, et järgmiseks tuleb mõni eriti äge kleidilõige ;)

Samara püksid on nädal aega allahindluses - kui tahad ka midagi uut proovida ja midagi mugavat ja naiselikku suveks jalga, siis mine Itch to Stitch lehele

Comments