Skip to main content

Mobiilikotid Aiden Apple Green Cottage'lt

Mul on alati nii hea meel kui Apple Green Cottage kutsub mind mõnda koti lõiget testima. Ma tegin eelmine aasta ühe risti üle keha kantava koti tema lõike järgi, siis mõnusa pisikese teatrikoti ja nüüd sain õmmelda kaks suveks vajalikku kotikest. Aiden Cell Phone Purse on mõeldud täpselt nendeks hetkedeks, kui tahad kaasa võtta vaid telefoni, võtmed ja raha ning minna käed võimalikult vabana ringi liikuma.



Aideni kotti mahub telefon (ka need mõned suuremad, mis enam tagataskussegi hästi ei mahu), seal on ees sahtel kõrvaklappid, võtmete, kaartide või raha jaoks ja tagumisel küljel väike lukuga tasku müntidele. 



Kotil peal olev klapp käib magnettrukiga kinni ja hoiab päris ilusti asjad omal kohal. Sang on mõeldud reguleeritava pikkusega ja saab kas ainult kaelas kanda või risti üle keha. Kel meeldib, saab ka kotti õlakotina kanda. 


Ma õmblesin kohe kaks tükki korraga. Ma teadsin, et tahan ühte endale ja lisaks olin ma pojale juba ammu-ammu sarnase asja õmmelda lubanud. Kangasteks valisin erinevad puuvillased kangad, mis esimesena näppu juhtusid. Tahtsin võimalikult neutraalset, aga mitte täiesti ühevärvilist. 



Poja omale said samuti valitud puuvillased kangad, sinised, pruunid ja rohelised. Autodega kangajupp oli väga väike ja sellest tuligi ainult klapi osa välja. Noormees jäi väga rahule ja teine juba küsib, et millal ma tema koti valmis saan. 



Puuvillased kangad on pea kõik tugevdatud kas liimiriidega või paksu fliisist liimiriidega. Viimase kinnitamiseks pidi ikka triikrauaga mõnusat tööd tegema - tahtis kangesti osa kohti lahti jätta. Sanga sees on samuti liimiriie, et see pehme kangas liiga kähku lödiks ei muutuks. 



Pea kõik metallosad on ostetud Rivetist (rivet.ee), kelle pood nüüd Järve keskuse juures asub ja seetõttu eriti lihtsalt mulle ligipääsetav on. Sealt saab lisaks tarvikutele alati ka head nõuanded ja mõnusa tuju kaasa. 



Kui oled mõelnud, et tahaks sellist kotti õmmelda, aga oskusi või teadmisi napib, siis ma julgen Apple Green Cottage lõikeid soovitada! Juhend on põhjalik, nippe ja näpunäiteid jagatakse pea igal lehel ja tegelikult pole selle õmblemises mitte midagi ületamatut! 


Õmblema!

Comments

Anonymous said…
Neerumustriga kangas on imeline :)
Damjana said…
So pretty, Kadri! Thank you for testing and helping with the pattern. I love both of your versions! xoxo,
Damjana