Skip to main content

Itch to Stitch Balboa seelik

Tänase postituse hüüdlauseteks võiks olla
* kolm ühe hoobiga!
või hoopis 
* kolmteist ühe hoobiga! 

Itch to Stitch andis välja täna uue lõike nimega Balboa seelik. Ühte lõikesse on kokku pandud 13 erinevat varianti seelikust ja mina õmblesin nendest 3 testimise ajal endale. Ühte nendest kannan ma juba viimane nädal aega igapäevaselt kodus. Nii lemmik, noh!

Mõlema asja lõiked Itch to Stitch-ilt


Valgel taustal lilledega A-lõikelise seeliku õmblesin puuvillasest (+5% elastaani) trikotaažist. See kangas oli mul kapis juba kaua aega oodanud, sest algul õmblesin ma sellest pikkade varrukatega kleidi, mis nägi välja nagu öösärk. Juhtumisi leidsin hiljuti kleidi üles ja loodan, et saan sellele uue suvise kleidi väljanägemise anda. 

Helelilla särk on samuti Itch to Stitchi lõike järgi õmmeldud. Muutsin Visby särgi varrukad lühikesteks, kasutasin nailonist venivat pitsi nende jaoks ja suurendasin kaeluse auku. 

 Särk NewLook 6940 ja Itch to Stitch Balboa seelik

Tumelilla särk on NewLook 6940 lõike järgi. Tellisin kunagi selle lõike ühest UK veebipoest ja olin selle isegi kalkale võtnud, aga minu mäletamist mööda õmmelnud pole ühtegi. Kasutasin mingit õhemat puuvillast trikotaaži, mitte seda 200-220g/m₂. Särk hakkas niivõrd meeldima, et nüüdseks olen teise ka valmis õmmelnud. 

Itch to Stich Kosice pluus ja Balboa seelik


Mu teine Balboa seelik valmis hästi langevast ponte roma kangast, mis viskoosit ja polüestrist valmistatud. Kangas sai ostetud Cara Moda kangamüügist ja pea kõik kulus ära. Ma lõikasin seeliku tagumise poole kahes tükis, sest kangast polnud nii palju, et saanuks pooleks voldituna lõigata. See nn taskurätiku alläär on keskelt pikem nii ees kui taga. See seelik sobib hästi kokku mu Kosice pluusiga, mis samuti Itch to Stitch lõige :) 

Itch to Stitch Kathryn pluus ja Balboa seelik

Kolmanda seeliku materjali leidsin hea õnne peale Kangas ja Nööbist. See oli allahinnatud kangajupp, mida lootsin 150 cm osta, kuid sain täpselt 140cm. Nii ma siis tegin täppisteadust ja paigutasin oma ühe volangiga seeliku variandi sellele kangale ära. Materjaliks on vist Liverpooli kangale sarnane polüestrist krepptrikoo ja see sobib nii hästi selle lõikega kokku. Seelik ei kortsu, on mugava ja näeb ilus välja! 

Itch to Stitch Kathryn top

Halli ja lillaga lilleline pluus on jälle Itch to Stitch lõike Kathryn järgi õmmeldud. Ma olin selle juba veebruaris välja lõiganud ja kui ma oma sinise seeliku valmis sain, haarasin UFOde karbist selle pluusi ja lõpetasin pluusi kiiresti. Nii ilus lõige!

Nüüd võib suvele veidi rahulikumalt vastu minna ;) 


Comments