Skip to main content

Itch to Stitch Atenas teksatagi

Mind oli juba tükk aega kummitanud üks õmblussoov, mis nõudis kõvasti aega. Lausa 10-14 tundi õmblusaega. Sellise soovi täide viimiseks sobis ideaalselt mu paaripäevane õmbluspuhkus (mitte õmblemisest puhkus, vaid puhkus ainult õmblemiseks) ja nii valmiski mu teine Itch to Stitch Atenase teksatagi.



Tagi teksakangas jõudis minu kätte sel suvel ja esimesest silmapilgust oli selge, et tagi temast saab. Kangas on puuvillane, vana (ilmselt nõuka ajast), mõningate toppidega (kvaliteet polnud kiita), aga hästi ilusa värviga ja veel ilusama läikega. Valguse käes mängib mõnusalt ja värv on täiesti "minu." Läiget kahjuks piltidele püüda hästi ei osanud.

Atenas teksatagi ja Celeste maksikleit

Eelmise tagi õmblemise järel teadsin, et tahan sellele kindlasti liistuga taskuid külgedele ja rinnataskuid. Plaanisin ka algselt nii öelda õiget kaetud lõikeäärega kappõmblust kasutada (näiteks teksade sammuõmblustes kasutatakse seda), kuid läksin siiski kergema vastupanu teed ja tegin lihtkappõmbluse (ehk õmblesin tavamasinal kokku, äärestasin overlokiga ja siis teppisin pealt läbi). Teppimised tegin seekord kolmekordse pistega, et tepingud rohkem silma paistaks.



Teksakangast on kahekordsena mõnus õmmelda, kuid paksematel kohtadel tuli ikka masinat tagant aidata. Lisaks venis jaki alläär välja ja kraed pidin eriti hoolikalt õmblema, et see ikka kõik õigel kohal oleks. Ma loodan, et pesus tõmbab välja veninud alläär tagasi kokku. Tagi nööbid on jällegi Rivetist (www.rivet.ee) ja neid on nii lihtne paigaldada! Lähevad palju kiiremini ette kui õmmeldavad nööbid :)



Sinine teksatagi sobib mu ülejäänud rõivastega nii hästi kokku! Ma kannan seda kleitidega, tumedate teksapükstega, seelikutega. Nii mõnus on tagi kaasa visata, sest see peab üsna hästi tuult kinni ja samas pole praegustesse ilmadesse liiga paks ja umbne.



Nüüd on ainult üks mure. Ma tahan venivast tumedast teksast ka sellist tagi. Lisaks on mul hele veniv materjal, millest Atenas näeks ka väga äge välja. Kust ma küll need 25-30 tundi õmblusaega nüüd leian?

Comments