Skip to main content

Üks väike kott Apple Green Cottage NEA lõike järgi

Sel suvel olen ma oma kottide riiulit täiendanud lausa kolme kotiga, millest viimasena õmmeldud kotti ma täna teiegagi jagan. Apple Green Cottage andis välja uue lõike nimega NEA crossbody bag ehk tegu on risti üle keha kantava kotiga. 


Kott on täpselt paras, et mahutada väike rahakott, telefon, salvrätid ja võtmed. Koti esiküljel on klapiga tasku, millel klapp hoiab magnettrukiga kinni. Tagaküljel on lukuga tasku. Mulle väga meeldib, et lukk on õmmeldud ilusti pealiskanga ja voodri vahele ning tulemuseks puhas väljanägemine. 

 

Oma koti õmblemiseks kasutasin mööblikanga jääke; viskoosi ja polüestri koostisega sinist kangast, mis mul ITS Hvari lõike järgi vesti õmblemisest üle jäi, ja tekstuurset kunstnaha sarnast kangast. Viimase ostsin Soome ühelt käsitöölaadalt ja see ootas siiani hetke, mil ma julgeks käärid sisse lüüa. Pealt näeb välja see natuke kummine, natuke naha moodi, väga ägeda mustriga ja tagapool on tugev kangas. Tagumiselt poolelt kannatas isegi natuke triikida aga pealmine pool hakkas ühel õnnetul triikrauaga kokkupuutel koheselt sulama. Igal juhul on mul seda veel ja plaanin nii mõnegi koti puhul kasutada.

Kuidagimoodi on mu magnettrukid kõik otsa saanud ja seega on koti põhiosa suletav hoopis õmmeldud trukiga. Kotil kasutatud metalldetailid on kas taaskasutus (karabiinid) või ostetud Rivetist. Ma peangi nende poolt läbi hüppama, sest lemmikud on jälle otsas :)

 

Kuidagi on nii, et iga kord kui ma mõne koti õmblen, tuleb pähe veel tuhat kotti ja tahaks neid ka õmmelda. Ju siis tuleb mõni plaan veel teoks teha.
Õmblemiseni!

Comments