Skip to main content

Midagi uut ja midagi vana

... ei,ei - ma ei hakka veel abielluma. Kihlatud on ka tore olla :) Aga midagi uut ja midagi vana tõepoolest tänases postituses on. Ema käis külas ning talle sai valmistatud Iirimaalt kokkuostetud klaaspärlitest üks lihtne kee nahkpaelal ja kõrvarõngad.


Samas sai ära pildistatud ka ammu-ilma valminud fimost ehteke - minu ja ema koostöö (punased fimohelmed emalt, hallid ja teostus minult). Kannab ema :) Juba mitu aega... 


(Minu mäletamist mööda pole ma seda blogisse lisanud. Viga sai parandatud!)

Minu uue logo eest tänan oma venda, Kasparit, kes ühel tuulisel pühapäeval pärastlõunal selle valmistas :) Kui kellelgi on isu ka endale äge logo saada vastavalt enda soovidele, ning seda ise teha ei oska, siis võib minuga ühendust võtta ;) Nüüd aga pärlendama!

Comments