Skip to main content

Pärlendused

Viimastel päevadel olen hoolega pärlendanud - nii et kogu voodi on traadijuppe ja pärleid täis. Õhtul enne magama minekut koristan muidugi kõik ilusti oma kummutisse jälle ära :) (Muidu saab mees pahaseks, et kaua ta mu pärlite otsas magama peab) :D

Plaanis minna koos Sytikasega Paide laadale, seega vaja midagi nokitseda, et müüa ka oleks. Samas iga ehtega on olnud oma mõte ja iga ehte valmistamisega olen midagi juurde õppinud. 

Kõigepealt 2 paari kõrvarõngaid. 



Siin üks komplekt, mida alustasin juba jupp aega tagasi, aga valmis ei tahtnud saada kuidagi - kõrvarõngaste jaoks oli miljon ideed, aga ükski ei sobinud nagu... (Pildikvaliteet on aga allapoole igasugu arvestust :( ).


Chipside ja klaaspärlite idee sain aga Triin27 blogist (siit). Tumepunased pärlid ei jää nii esiletükkivad ja tekkis minu meelest selline lihtne igapäevane kee ning juurde ka kõrvarõngad. Samalaadset proovin kindlasti veel teha - heledamate pärlite ja võibolla ka uhkema ripatsiga :)


Pikenduskettide otstarvet muutes valmistasin ka ühe keti-klaashelme komplekti. Punased klaaspärlid on tugeva läikega ja nõuavad selles ketis omajagu tähelepanu. Mehelt küsides, kuidas talle meeldib, kõlas ainult vastuseks - nagu juudi jõulupuu. Minu enda stiil on tagasihoidlikum, aga hilpharakas nagu ma olen, oli vaja igasuguseid läikivaid asju kokku osta :) Kindlasti on keegi, kellele väga meeldib ja sobib see komplekt - vaja see inimene üles vaid leida...


Lisan lõppu, et kui kellelgi huvi on mõne ehte vastu, siis andke aga teada :) Müügiks on nad kõik - minul on isetegemisrõõm! ;)

Comments