Skip to main content

Ära viska tänaseid toimetusi homse varna!

                                                                     



 Andsin sellele projektile sõrme. Õigemini 2. Lõpetada plaanin enda salli ja pojale lapiteki. Eile õhtul tekkis aga üks AGA....

Sall muidugi lõpetada tuleb. Hetkel kootud 120 cm (seisis ta pikalt seal meetri peal, ei tahtnud üldse kasvada) ja tsipakene on veel teha. Vot selline:


Nüüd tuleb AGA... vaatasin üle enda poja lapiteki lapid ja mõtlesin sellise tekikese vajadusele. Ei leidnud seda. Samas üles sai end antud ja teha nendest miskit ikkagi tuleks.  Seepeale tuli idee õmmelda nendest talle padi - kas siis istumiseks või pea alla või niisama kaisutamiseks. Nüüd siis juurdlengi endamisi - padi või tekk? Päris niisama neid kootud tükikesi ka jätta ei taha... Andke ideid!

Pooleli on hetkel isegi liiga palju töid. Panen enda jaoks need siia kirja. Pärlendamisi ei hakka üldse üles riputamagi - helmete sahtlis on mul poolikute ja untsuläinud tööde jaoks eraldi karp. Mõnikord sobran selles ringi aga enamasti ainult niipalju, et mõnda pärlit kätte saada.

Nüüd aga poolikud tööd. Eesmärk on need selle aasta lõpuks valmis saada :)

1. Sall (Lõpetamata asjade lõpetamise projektis osaleja)
2. Kootud lapid vormistada millekski mõnusaks (Lõpetamata asjade lõpetamise projektis teine osaleja)
3. Pojale alustatud vest lõpuni kududa
4. Suur sall lõpetada 


... hmm. Rohkem nagu ei tulegi hetkel meelde. Nüüd aga lähen üht täna alustatud õmblustööd lõpetama - võrevoodipehmendused pojale.

Comments

janikaa said…
Ma arvan, et padi jääks ka ilus nendest lappidest, kui sa tekki ei taha, mina heegeldasin pojale lappidest teki ja seda oli hea kas turvatoolis lapsele peale panna või kärus on tal see ka alati peal.
No ja poolikute asjade nimekiri on mul ikka tunduvalt pikem, mõned on kuid seisnud ja mõned ka üle aasta juba, aga eks ma neid vaikselt ikka võtan kätte ja lõpetan ära, mul jäävad pidevalt asjad viimistlemise taha seisma, võtan aga jälle uue asja käsile ja nii neid koguneb ;)
Kadri Kivistik said…
Mul üks heegeldatud tekk on talle ja siis mu ema ostis veel ühe pisikese teki, mida hea turvatoolis ja vankris peale visata (Vanaemade asi - hellitavad kohe lapselapsed ära :D). Siis mõtlesingi, et ehk padi..