Skip to main content

Aastaprojekt 2011: Hubane kodu. Jaanuar!

Mõned päevad tagasi mõtlesin, et on õige aeg enda projektiga tegeleda. Sai ju end aastaks ajaks nii öelda "ära lubatud" ja esimene kaheteistkümnest on siin. Alustasin õmblemisega :) 

Köögis olid juba tükk aega ühed nässakad pajalapid. Oli viimane aeg korralikud pajalapid õmmelda. Pealne õmmeldud puuvillasest palkmaja tehnikas, tagumisele poolele sai tugevam dekoratiivriie. Sisuks neljakordne  mahuline vatiin ja puuvillasele sai lisaks liimkangas alla triigitud (et kauem ikka vastu peaks). Täna hakkliha-seene pirukaid küpsetades sai järgi proovitud ja kuumust läbi ei lase. 



Et pajalapid üksi poleks nagu kuu mõõtu välja andnud (vähemalt mitte minu jaoks), siis valmis juurde ka üks korvike. Või kuidas iganes seda nüüd kutsuda. Idee Sutsukese blogist, aga teostus täiesti minult. Nurgad õmblesin ülevalt äärest kokku, sest suures tuhinas unustasin paelad lisada. Lahti võtta seda nüüd ei saagi, aga pessu saab niisama ka visata kui vaja peaks minema. Materjalideks jällegi puuvillased kangad, millele liimiriie tugevduseks külge triigitud. Muidu oleks liiga lörts jäänud. Alguses mõtlesin põhja osasse miski papi vms tugevduseks panna, aga sisuks jäi lihtsalt kahekordne vatiin. 

Ja tänu mu poja kakao ja vanilliini allergiale oli mul miskit korvikesse ka panna - muidu need kommid oleks juba ammuilma mu kõhus :D Aga mis teha, söön siis tumedat šokolaadi (mu täielik absoluutne lemmik) kilode kaupa kui ükskord imetamise lõpetan...

Vaadake, kui ilus on kask!
Eile õhtul aga olin nii lõpmata väsinud, et läksin kell 8 koos pojaga magama. Kuidagi niru päev oli, hoolimata toredatest külalistest. Öösel  korra kööki tulles avastasin, et meie akna all kasvav kask on end üles löönud, täna päeval sain selle ilu ka jäädvustatud :)

Minge nautige talve kuniks seda on!

Comments

Diana Tammann said…
Armsad köögiasjakesed. ;)
Ülle said…
Ilusad pajalapid ja korvike, nii isuäratavad kommid ka sees:)
Anonymous said…
Ilusad tööd! Ma olen kunagi ühe korvi ka nii teinud, et õmblesin ka nurgad kinni ja õmbluskoha peale panin veel (kannaga) nööbid ka. Sutsuke
Kadri Kivistik said…
Aitäh Diana, Ülle ja Sutsuke! :) See nööpide idee on mõnus - järgmisel korral ehk võtan ka kasutusele.
Nele said…
Köögitekstiil kulub alati marjaks ära. Hubasem jääb, kui asjad moodustavad terviku, nagu Su komplekt!
Edu ja nobedust ning isu jätku! ;)
Kadri Kivistik said…
Aitäh Nele! Mulle ka meeldib kui asjad komplektis käivad :)