Skip to main content

TKV Romantika!

Minu tehtud pakk jõudis kohale! Õigemini - ma ise viisingi kohe paki õigesse postkontorisse, kuna see on juhtumisi ka mulle kõige lähem postkontor. Vahepeal oli tahtmine pakk ise kohale viia, aga siis mõtlesin kuidas mulle endale alati meeldib minna postkontorisse paki järgi. Et millised mõtted ja ootused on ja alati on pisike ärevuseuss ka sees. Seega ei tahtnud seda lõbu pakisaajalt ära võtta. 

Oma olemuselt ma võin küll väga tahta olla romantik ja kõiksugu romantilised pildid ja asjad mulle väga meeldivad. Aga ... kui ma ise endale hakkan midagi ostma või tegema, peab sel esemel ka alati praktiline väärtus olema. Nipsasjakesi leiab minu kodust vähe (need koguvad ju tolmu ja puhtusearmastajana olen ma need kõik sahtlitesse ära paigutanud). Küünlad ja raamitud pildid on ehk ainukesena välja jäänud. Nendest lihtsalt ei saa loobuda. Ning ennast ma ümber muuta ei saanud ka paki tegemisel. Kõik, mis sai romantika pakki, pidi olema samas ka praktiline. Ning teades minu viimase aja suurt kirge lapitöö vastu, pidi ka viimast piisaval hulgal selles pakis leiduma :)

Ümbriku seest võis esimese hooga leida sellise paki. 


Ruudukestest ja pitsist kokkuõmmeldud kotike. Sulgemiseks kahel küljel paelad. Sees vanaroosa vooder. 

Koti sisu välja võttes avanes aga tõenäoliselt selline pilt:


Suurema lapikoti sisse peitsin väiksema lapikoti, võtmetasku ja natuke magusat. Väiksem lapikott sai samuti pitsiline, ühe paelaga seotav ja seest samuti vanaroosa voodriga. Võtmetasku sai paeltikandis kaunistuse, keerutatud paelad ja heegeldatud äärepitsi. Põhjaks ja vahepealseks kihiks sai tumepunane vilt, et taskuke liialt kähku ei määrduks. Võtmetasku sai suhteliselt suur - põhjuseks minu viimaste aastate Tallinnas elamise kogemus - võtmeid on alati palju ja väiksemasse taskusse lihtsalt need sisse ei mahu (vähemalt minu enda lepatriinu on liiga väike mu võtmekimbule, pean endale uue tegema, kuid ei suuda miskit piisavalt minulikku veel välja mõelda). 


Pisemasse lapikotti sai aga veel miskit peidetud - 3 erinevas suuruses kotikest, kuhu sisse saab ehteid panna. Nimelt on minu pakisaaja suur ehtemeister ja seega kindlasti on tal endal palju ehteid, mis otsivad head kohta, kus pesitseda. Pisikestesse kotidesse peitsin erinevaid klaaspärleid. Loodan, et nendest valmivad imeilusad ehted! 







Ma väga loodan, et sulle, Katukas, su pakk meeldib! Mul oli suur valmistamisrõõm :)

Kogu pakk oma täielikus romantikas :)

Comments

Kiku said…
Uuuuu kui romantiline!Eriti meeldivad need lapikotid!