Skip to main content

Veebruar! Heegeldatud äärepits ja lisatööna ehtekarp

Nii märkamatult on aeg mööda läinud. Olen pidevalt midagi nokitsenud ja valmiski on üht-teist saanud. Osa sellest läks rändama. Romantika... Osa romantikast istub aga kodus. 

Kõigepealt esitlen enda pisikest veebruari tööd. Veebruar ongi ju pisike kuu :) Heegeldasin äärepitsi kollasele käterätile. Muster võetud raamatust "Rahvuslikud heegelmustrid". Oleksin tahtnud tegelikult fileeheegeldust proovida, aga päris esimese pitsina ei julgenud. Tahan ka sinisele köögirätikule äärepitsi teha, aga sinine heegellõng on pooliku liniku küljes kinni... Ei raatsinud katki lõikama hakata. Kui valmib linik, siis tuleb ka äärepits. 

Palju pilte ei tule - pisikesele tööle piisab ühest. Need sakid on nii armsad.



Võtan osa ka TKV Romantikast. Selle käigus tahtsin teha ehtekarpi. Leidsin kaubandusest sobivas suuruses puidust võtmekapi. Võtsin seest üleliigsed jubinad välja, värvisin musta karbi valgeks. Ootasin paar päeva, et asi ära kuivaks. Ei kuivanudki täielikult - jäi naksuma. Seega sinnapaika jäi mu mõte teha ehtekarp - kuidas sa saadad võõrale inimesele ehtekarpi, mis naksub... Karp ise aga tundus nii õnnetu - muidu täiesti ideaalne, ainult pisike viga küljes. Mul endal aga ka karpi vaja - kõrvarõngaste jaoks on muidu hoidikud olemas, aga lemmikuid ei viitsi ma sinna sisse kunagi tagasi panna. Karpi aga lihtne ära paigutada. Seega mõeldud-tehtud! Valmiski endale pisikese naksuga ehtekarp :) Peale tegin kaunistuseks jo-jo tehnikas lilled, kaunistasin südamikud klaaspärlite ja imelike kujuga mageveepärlitega. Sisse sai ehitatud papist karkass ja sinna peale kahepoolseteibiga kinnitatud riie. Viimaseks kasutasin eelmise aasta pruutneitsi kleidist ülejäänud tükki. Seega eriti romantiline ja mälestusterohke :)


Tegin kollaaži ka. Esimest korda :)


Selline sai minu veebruar. Märtsi tööst on osa valmis, teise osa kohta pole kindel, kas jõuan märtsi lõpuks :) Aga võiks... Vihjeks saan öelda, et õmmeldud lapiline. 

Ja oh kui õnnelik ma olen Sutsukese suurepärase algatuse pärast IT foorumis!!! Lapiteki tegu erinevate plokkidega (kas on õige blokk või plokk? Ma pole veel aru saanud...). Esimene juhend juba väljas ja minul näpud sügelevad nii kui jõuavad. Vaja kangaid valida ja kähku tegema hakata! :P

Comments

Helen said…
Kena äärepits. Ja karp on väga ilus (pildi peal ei naksu ka)
Ülle said…
Oi kuidas mulle su karp meeldib, nii vahva sisu riidega..väga kihvt. Äärepitsid on kaunid, imetlen alati teiste heegeldusi...endale mulle üldse ei meeldi heegeldada:(
Kadri Kivistik said…
Aitäh Helen! Piltidega on jah see hea asi, et osad vead lihtsalt ei paista ega tule välja :)

Tänan Ülle! Karbi idee tuli tegelikult ühest sinu kaasa tööst - imeilus puidust kahekihiline karp. Pealmine osa oli sahtlitega. Ma tegin oma versiooni :P Nii et mitmekordsed tänud ;)
janikaa said…
Ehtekarp on väga armas ja Romantika pakk on ka ilus ja asjalik :)
Anonymous said…
Kas te teete ka müügiks ehetekarpe? olen tykk aega jõulukingituseks otsinud ilusat karpi aga edutult ,kuni leidsin Teie karbi pildid.

Ootaks teie vastukaja aadressile lauri@energel.ee
Kadri Kivistik said…
Kirjutasin teile mailile. :) Ma tänan!