Skip to main content

Roheline põll ja söögitool

Me lähme reisile! Ma olen kohe nii rõõmus, et saan üle pika aja natuke vaheldust. Mulle tohutult-hullupööra meeldib reisida. Ma olen nüüdseks näinud päris palju erinevaid riike, kuid ma ei tüdine sellest sugugi - reisimine on mu üks suurimaid kirgi. Jalgsi, rattaga, autoga, bussiga, rongiga, lennukiga - millega iganes ja kuhu iganes! Minu lemmikuteks ja meeldejäävamateks on olnud jalgsirännak Hispaanias - 250 km sai maha käidud koos 11-kilogrammise seljakotiga; kolm reisi Austraaliasse - Sydney ooperimaja oma silmipimestavas säras ja öised kohtumised teede ääres olevate kängurudega ja koaala paitamine...; California reis koos pisikeste küngaste vallutamisega Joshua Tree rahvuspargis; Mehhiko reis koos kehvakese rendiauto ja öise ilutulestikuga Vaikse ookeani ääres rannas; Norra reis koos maailma parima kaaslase ja matkavarustusega ja telkimine mäe nõlval, millelt oli näha Norra ranniku ilu, ning Galdhøpiggeni mäe pooleldi vallutamine. Ohh - oma reisidest võikski ma kirjutama jääda... 

Seekord aga on kõik teisiti - vahepeal olen ma ju emaks saanud ja reisile lähen koos oma 9-kuuse pojaga. Sihtkohaks valisime turvalise (ehk siis korduvalt käidud ja nähtud) Hispaania lõunaranniku. Peatume üürimajas ja sellega seoses oli vaja kiirelt üks asi õmmelda. Nimelt kaasavõetav söögitool! Kuna ma parasjagu osalen TK Roheline projektis ning rohelist kangast kapis jagub, saigi söögitool salatirohelisest kangast valmis õmmeldud. Õpetuse leidsin siit ja siit. Tänud jällegi Sutsukesele hea asja viitamise eest! :)



Õmblemise hoos tegin kohe ka põlle. Projekti TK Põll olen samuti üles antud ja seega sai sinna esimene pisike tehtud. Registreerudes oli küll mõttes endale teha põll, kuid ehk reisilt tagasi tulles jõuan veel :)

Kortsusid palun mitte vaadata ;)
Enne reisi tuleb aga veel NII palju teha ja jõuda. TK Hubase kodu märtsi töö on ikka veel pooleli ja hetkel kohe kuidagi ei suuda seda lõpetada - pole lihtsalt inspiratsiooni. Õnneks lisatöö on valmis ja päris musta kassi enda koju ma ei lase...

Teile aga ilusat kevadet ja naeratusi näole! Kõik muremõtted laske päikesel minema pühkida ja ärge muretsege asjade pärast, mida pole veel juhtunud!

Comments

Ülle said…
Vahvad õmblustööd!
Mulle ka meeldib reisida, kahjuks viimasel ajal pole saanud kuhugi mindud. Sul on väga põnevad ja pikad reisid olnud. Aga Hispaanias olen ma ka mägedes matkamas käinud, jalgrattamatkal...väga vahva oli:)
Ene said…
Väga lahe söögitool!!!! Ma poleks ise millegi nii geniaalse peale tulnudki... Mõnusat ja turvalist reisi teile! Ise läheme ka sel reedel lõuna poole :)
Olge terved!
Kadri Kivistik said…
Aitäh Ülle ja Ene! Hispaanias on kohe midagi sellist, mis sinna tagasi tõmbab eks? Mäed ja soojus ja inimesed - hästi mõnus koht.
Meeli said…
Oi, kui lahe idee! Ja see õrn iduleheroheline värv...
Mul pole siiani tavalistki söögitooli vaja läinud... Panen igaks juhuks kõrva taha.
Anonymous said…
Võta heaks :) Tool on ilus! Meil jäi see tool kasutamata kuna unustasin koguaeg kaasa võtta kui väljasõit oli. Sutsuke
Kadri Kivistik said…
Mul ka ikka plaanis olnud kaasa võtta, aga siiani on maha jäänud. Tuleb nähtavasse kohta panna, siis ei unune :) Aitäh!