Skip to main content

Siit nurgast ja sealt nurgast...

...blogipostitusse kokku.

Alustan ehetest. Viimasel ajal pole üldse tahtmist ehete meisterdamisega tegeleda. Olen täielik õmblemise fänn. Või siis koon. Või heegeldan. Suur hunnik fimost meisterdatud pärleid ootab juba eelmisest aastast saadik eheteks vormistamist, aga kuidagi ei tule seda õiget tuju. Mõni aeg tagasi võtsin end kokku ja tegin miskit ära. Näha kohe, et pole see õige tunne olnud... Siiski.

Helmeste juurdeostmise olen endale ära keelanud, pigem pean plaani kogu oma krempel maha müüa. Elame-näeme :)





Palju mõnusam on aega veeta õmblusmasina taga. Seda loomulikult juhul kui mu 8-kuune üliaktiivne poja pole parasjagu talda vajutamas. Meeste värk vist - vaja gaas põhja vajutada. Või siis seda aktiivselt lutsutada :D Triikraua juhe on ka täielik lemmik hoolimata sellest, et ma üritan seda kõikvõimalikul viisil ära peita. Nüüdseks on tekkinud olukord, kus triikida ja õmmelda saan ainult siis kui poja magab.

Blogisse aga enda jaoks arhiivi mõttes lisan oma kaks kotikest. Tehtud mõlemad juba tükk aega tagasi. Nendel hetkedel kui valmistasin alles romantikapakikest ja õppisin uuemaid töövõtteid :)

Üritasin lukku õmmelda nii, et luku otstesse jääks kangas. Lõpptulemusena on lukk liiga lühike ja kotist paha asju kätte saada. Teppimisel kasutatud sik-sak pistet, jäi päris äge tulemus. Teisel pool üritasin erinevaid ilupisteid kasutada, aga asi pole näitamist väärt.

Suurem kott on linasest kangast. Tahtsin teha sellist kotti nagu poes müüakse. Järgmine kord vist enam ei taha. Ei saa mina aru, kuidas neid nurki õmmeldakse...

Lukkude õmblemise müstika :D Hea, et need üldse liiguvad.

Romantilises meeleolus - roosa vooder ja lilled. Endale sahtlisse ehteid hoidma sobivad väga hästi. Järgmised tulevad paremad :)
Natuke juttu ka pooleli olevatest töödest. Nagu ma juba eelmine postitus rõõmustasin, siis IT foorumis Sutsuke veab projekti Õmbleme koos - Lapitekk. Sain täna oma kaks esimest plokki ka valmis. Õige täpselt üritasin mõõta, lõigata ning õmmelda. Triikisin nii enne kui pärast ja vahepeal ka igaks juhuks. Ise olen rahul :)

Üheksaruut

Tuulik
Loodan, et projekti lõppedes on minul valminud üks suur ja mõnus lapitekk. Rohelise, valge-rohe-täpilise ja minu jaoks nõuka-aegsete piltidega kangast. Ootan juba järgmist nädalat, et uus plokk valmis õmmelda :)

Sutsukesele aitäh!

TK Hubase kodu käigus tegelen ka juba jupp aega õmblemisega. Kaheksa 20x20 cm plokki on vaja õmmelda, mõned vaheribad lõigata ja kokku õmmelda, teppida, kantida ja siis on valmis :) Poja ärkvel olles aga lasen näppudel kiirelt heegeldada - minu arvestuste järgi saaksin märtsi lõpuks pool linikust valmis, kui heegeldan iga päev 2 rida (õnneks read pole väga pikad - u 50 cm). Aprilli jääks teine pool linikust ja mais saaks ehk äärepitsi ja venituse. Plaan on olemas, nüüd on vaja korralikku teostust :)

Plirts-plärts!
Käes on märts!

/Lumi võiks ära haihtuda ja päike igapäevaselt särada... /

Mõnusat märtsi!

Comments

janikaa said…
Sa teed väga ilusaid ehteid ja arvan, et tegele ikka vahel pärlitega edaspidi ka :)
Ma ka täna üritasin koos oma kahe aastasega õmmelda, no lootusetu, kõiki asju oli vaja järgi katsuda ja niiti tõmmata ja siis proovis kus vahedesse või aukudesse masinal niidirull mahub, ta kavalpea ronis kohe laua peale masina kõrvale :)
eks see tehnika neid huvitab jh ja sellepärast ma ka parem koon või heegeldan, aga sinu õmblemised mulle meeldivad, ma vist ei saaks selliste kottide tegemisega
hakkama ja luku õmblemisest ma ei räägigi :)
Plokid on väga ilusad ja korrektsed ja mõnusat tooni ka, sellest tuleb ilus tekk kindlasti :)
oh, kus nüüd lobises...
Anonymous said…
Kui soovid, et kott käib hästi avali lahti, siis pane pikem lukk nii et luku lõpp jääb pikemaks ja siis sinna otsa kangas.Armsad kotid, kui ilus roosiline kangas! Plokid on ka väga ilusad, kevadised toonid. :) Sutsuke
Kadri Kivistik said…
Aitäh Janika! Eks ma pean ehetega korra pausi ja siis kui inspiratsioon tuleb, siis tegelen :) Tarvikuid maha müüa vist ei tasuks jah - muidu pean uuesti ostma kui jälle isu on :D Mul poiss õnneks laua peale veel ei ulatu aga laua all saab jah piisavalt pahandust tehtud.

Aitäh Sutsuke! Mulle endale ka see roosiline kangas nii meeldib. Varsti proovin sellest uuesti kotti teha, sel eesmärgil sai see ostetud kah :)