Skip to main content

Vanadest aegadest tänapäevani

Tänane postitus on segu vanematest õmblemistest ja praegustest. Õnneks olen ma nüüdseks palju edasi arenenud ja õmblusmasin on palju parem, seega õmblemine on nüüd üks mu lemmiktegevustest. Oleks seda aega vaid rohkem!

Umbes-täpselt 9 aastat tagasi sai Haapsalusse elama kolitud. Kool viis mind sinna. Üürisin korteri ja sain ema käest hunniku ägedaid kangaid kardinate õmblemiseks. Kööki said tibukollased kardinad, elutuppa aga lillad ja üks kirju. Magamistuppa oranž kardin. Esimestest ja viimasest mul hetkel küll pilte pole, aga elutoa kardinad said üles pandud vanemate kodus. Sealsesse elutuppa sobivad need kui valatult. 



Toona Haapsalu ajal sai tehtud ka üks pisike linik. Nüüd juulikuu TK Hubase kodu projekti käigus õmblesin teise veel. Hetkel on see aga veel minu kodus ja ootab maale sõitu. 

TK Hubane kodu juulikuu töö - õmmeldud linik

Edasi...

Näitamata on jäänud ka veel mu TK Maasikad ja lepatriinud projekti töö. Täitsin täpselt oma plaani - mul oli olemas lepatriinudega kangas ja peas mõte - pajalapid! Rohelised ääred ja tagumised pooled üleni rohelised nad valmis saidki. 



Lõpetuseks - käisin sel nädalavahetusel perega puhkamas. Nii-öelda pikk nädalavahetus :) Hiiglama mõnus oli olla. Näputööd ei teinud üldse, küll aga mängisin natuke enda fotokaga ja tahtsin teiega jagada mõningaid hetki :)

Peale matkamist sokid ja matkajalanõud päikse käes peesitamas...

Hommikune tee verandal...

Aeg lahkuda...
Rõõmsa jällenägemiseni!

Comments