Skip to main content

Heegelpitsid kahele käterätile

Mulle meeldib aeg-ajalt käterättidele pitse heegeldada. Selleks puhuks on mul kappi terve hunnik rätikuid varutud. Sobivad heegelniidid ootavad sahtlis. Täna näitan kahte valminut - üks sai augusti TK Hubase kodu tööks ja teine oktoobriks. 



Sinise heegelpitsi muster mulle tohutult meeldis, aga nii palju püsivust polnud, et mõlemasse rätikuotsa seda kõik kolm mustrikordust heegeldada. Saigi ühele poole kaks ja teisele poole ainult üks kordus. Muster pärit siit

Must-valgelt sinise raamiga :)

Valge pits meeldis pildi peal palju rohkem. Oleks ehk pidanud peenemat heegelnõela kasutama, aga seekord läks sedasi. Muster siit (muster C). 


Kumbagi heegelniidi nime ei mäleta, aga valge oli päris jube - iga natukese aja tagant läks ta nii keerdu, et heegeldada oli võimatu. Seega pidin keerud välja keerutama ja sain jälle 2 cm edasi heegeldada :S Järgmise pitsi teen mingist teisest niidist...

Kekkan ka natuke :) Nimelt võitsin ma Yllepi blogis kingituse! Ei saanud kohe oma armast tassi koos soojendajaga pildistamata jätta... Tee oli väga hea, šokolaad on mehele lubatud (kuigi oli hirmus tahtmine seda tee kõrvale ära süüa). Aitäh-aitäh, kallis Ülle!

Vaadake vaid seda imearmast punast soojendajat! Ja see nööp... :)))))

Järgmine postitus tuleb lapitehniline. Polegi ammu õmblemist näidanud...
Kohtumiseni!

Comments

Diana Tammann said…
Ilusad pitsid. :) Palju õnne võidu puhul :)
Oh, ma mõtlesin ka oma tassi pildile püüda, kuid pole veel jõudnud.
Minu üks nõrkustest on käterätikute äärepitsid. Sinu tehtud on väga armsad :).
Muhv said…
Väga armsad pitsid. Mul on ka alati see häda, et ei viitsi mõlemasse otsa pitsi heegeldada, teine tuleb alati hambad ristis (kui üldse tuleb) :)
Kadri Kivistik said…
Ma tänan! Pitsidega on mul nagu sokkidega - esimene läheb kiirelt, aga teine muudkui venib ja venib :D