Skip to main content

Seinapilt

IT sünnipäeval nähtud täheraamat tekitas minus soovi ka aplikatsiooni proovida. Arvasin, et jään hätta ja kõik aplitseeritud riidetükid jäävad kortsu. Seetõttu võtsin endale väga lihtsa ülesande - proovida ruutude aplitseerimist. Ringe katsetasin ka, aga need lendasid kohe prügikasti :D Ruutudest sai aga valmis abstraktne seinapilt. Näpuharjutus tehtud, nüüd võib midagi suuremat proovida ;)

Kasutasin isegi sama õmbluspistet, mida Evemari raamatus olin näinud.

Seinal.

Kuigi mees küsis, et misasi see veel on, ripub pilt endiselt seinal ja vennanaise käest olen isegi kiita saanud :) Kõigel ei peagi sügavamat tähendust olema. Ja kui enam üldse ei meeldi, siis teen sellest endale pajalapid :D

Olen jälle tekitegemise lainel - Sutsukese veetud projekt on vaja ikka selle aasta sees ära lõpetada :) Ehk varsti näitan uusi plokke juba!

Comments

Ennike said…
Ma ei saanud alguses üldse aru, mis asi sul valmib. Võhik noh. Aga sa mõtle, milliseid ägedaid seinapilte nii teha saab! Jään ootama järgmist:)
Diana Tammann said…
Armas. Vot ma alati mõtlen, millise masinõblusega aplitseeritakse. Korra proovisin n.ö. venivat overlokki (mul väga lihtne masin, mõned venivad õmblused). Peaks veel katsetama, sul tuli küll väga kena.
Anonymous said…
Omamoodi vahva pilt ju! Muide, aplitseerimisel on kindlasti väga hea abiline kahepoolne liimiriie (paber), mille ühe poole liimid triikrauaga detaili külge ja siis rebid paberi ära ja triigid detaili aluskangale. Foorumis on sellest juttu ka olnud Sutsuke