Skip to main content

Kingitus kõige pisemale...

... sest praegu on too pisike neiu kõige pisem ja noorem inimene minu tutvusringkonnas :)


Alustasin teki õmblemist juba eelmine aasta, kuid nagu ma ka eelnevas postituses kirjutasin, siis haiguste tõttu ei saanud kuidagi seda lõpetatud. Jaanuari keskpaigas oli randmega nii hull lugu, et käisin eraldi arsti juures, kes tegelebki ainult käte liigeste ja luudega. Seal määrati taastusravi ja spetsiaalsed kreemid pluss igapäevane hobuseannus Ibuprofeni. Aega läks aga asja sai - nüüd on ranne terve ja mina saan rahus õmmelda, tikkida ja  ka arvutis trükkida :)

Armastusega valminud :)



Teki õmblesin täiesti omaloomingulisena - nii nagu parasjagu tuju oli. Usun, et pisikesel piigal on rohkem rõõmu värvidest ja teki pehmusest, kui täpsest kavandist. Teadsin kohe, et tekk tuleb kanditud. Teppida lootsin küll masinaga, aga peale esimest tepingujoont harutasin asja üles - käsitsi teppides traagelpistega (või kuidas selle täpne nimi ongi...) jäi tekk palju pehmem ja mõnusam. 

Tepitud käsitsi, et jääks võimalikult pehme

Tekile lisaks valmis 5 tatilappi või inglise keeles burp cloths. Enda lapsele ei õmmelnud neid eraldi, kuid tagantjärgi tark olles oleks ikkagi võinud. Kohati läheks neid praegugi vaja :D

Tatirätid flanellist

Lisaks sai kokku pusserdatud üks päikesejänku. Idee pärit kuskilt internetist. Püüa ta sealt nüüd kinni... Välja ei tulnud nii hästi kui oleksin tahtnud, aga ehk järgmine on juba parem. Minu pojale väga meeldis, ehk meeldib pisipiigale ka!

Päikesejänku Päikesejänkule

Teki suuruseks sai umbes-täpselt 90x75 cm, tatilapid 45x25 cm. Tekil sees kahekordselt paks mahuline vatiin. Tatilappidel eraldi vahekihti ei ole.



Ilusat vastlapäeva ja pikka liugu! Ja ülehomme võiks juba kevad tulla! ;)

Comments

Ülle said…
Väga armas tekike ja jänku meeldib mulle ka...nii nunnu:)
Ennike said…
Vot seda roosat ma silmas pidasingi, kui sulle teada andsin, et mulle meeldib ka roosa:)
Tubli tüdruk osavate näppudega!
Maria said…
üks parimatest kingitustest mida me oleme saanud ja pisipiigale kinglasti meeldib kaa..

suured tänud
xxx