Skip to main content

TKV Roosid talves

Võtsin osa järjekordsest IT vahetusprojektist nimega Roosid talves. Aegamööda haigusi ja randmevalu trotsides sain valmis kollased-kreemikad-valged paeltikandiroosid. Algselt oli plaan roosilist kangast muretseda, aga Eesti kaubandusest polnud lihtsalt võimalik leida kollaste roosidega kangast... 

Haarasin kätte linase ja õmblesin esimese hooga lukuga tarvikutekoti. Enne kokkuõmblemist sai peale tikitud roosikimp. Kimbu idee pärit raamatust "Paeltikandi piibel." Viimases on minu jaoks väga arusaadavalt lahti seletatud erinevad tikandipisted.



Lukk ei jäänud päris nii hästi, kui oleksin tahtnud, kuid samas tekitas mõnusad pehmed nurgad kotile. Voodriks sai valgete lillekestega kollane puuvillane riie. Peale paeltikandi lõpetamist sai esipool tugevduseks alla liimiriide.


Järgmisena valmis randmekaunistus-käevõru paeltikandiga. Seekord kavand oma peast ja teostus samamoodi. Kinnituseks nööp ja kummipael (et istuks ilusti ümber randme). 


Kaks asja tundus paki jaoks liialt vähe olevat. Pealegi olin juba ammu tahtnud proovida Ossu59 õpetatud pinal-koti valmistamist. Printisin juhendi, tegin oma lõike ja alustasin tööga. Untsu läks... Kott tuli kõrge ja kitsas. Sellisega polnud miskit peale hakata, lendas teine harutamist vajavate asjade hulka. Alustasin uuesti - mõtlesin peas töökäigu läbi ja lihtsustasin enda jaoks nii lõiget kui ka kokkuõmblemist. Plaan on taolisi kotikesi veel teha, sest neid õmmelda on tõeliselt lihtne! :)




Sisuks sai samast riidest vooder, luku leidsin ka täpselt sama värvi. Komplekt missugune! See kott endale kaunistust peale ei saanud. Soovi korral võib seda hoopis prossiga kaunistada :)

Pross. Või kotikaunistus :)

Pross saigi õmmeldud just koti jaoks. Ja samas on tore käevõruga samas stiilis prossi ka kanda :)



Lõpuks ei jäänud mul mitte sentimeetritki rohelist paela alles - kasutasin viimase jupi prossile.


Kogu komplekt sai mõnusalt roosiline. Loodan väga, et pakisaaja jääb oma kingitusega rahule! Et aga projekti nimi ilusti välja tuua, sai kõiki asju pildistatud lumel. Kuidagi pidi talv ka ju välja paistma ;)


Boonusena said pakki lisatud kangast valged roosid ja paberist kollased roosid. Usun, et armas pakisaaja leiab nendele kasutuse oma ägedates paberitöödes ;)

***

Eelmise korra piilupildi jätkuks ütlen, et käsil on nõelaga torkimine... pean endale kiiremas korras sõrmkübara otsima :D See on see, kui kavatsed esimest korda käsitsi teppida...

Comments

Fänn said…
Sõna "paeltikand" jäi esialgu vahele ja päris tükk aega arvasin, et oled kuivatatud pisikesed roosid peale tikkinud. :D Väga usutavad roosid!!
Meeli said…
Super!Super!Super!
Nii romantiline komplekt, ma kadestan saajat....
Tiina said…
Kui fantastiline pakk!!! Ma loodan, et järgmine kord saan mina sinult paki :) Mul nimelt ammu plaanis endale linasest riidest ja paeltikandis roosidega sarnased kotikesed teha. Niimoodi saaks vähema vaevaga :))
Kusjuures selle TKV raames käis ka korra selline mõte peat läbi ...
Tintsu
Anonymous said…
Imekena!
-aiaia
Anonymous said…
Wow Kadri!!!:) Ma ei teadnudki, et Sul blogi on...täna avastasin..
Sa oled niii palju ilusaid asju teinud!! :)
Tõeline meister! :)

Krissu(Sinu kursakas Kolledzist)
ps.lisan su blogi oma favoritsidesse..;o)
Kadri Kivistik said…
Ma tänan Meeli, Sirtsuk, Ennike, Tiina, Aiaia ja fänn :) Tänu kiitusele tulen ma ikka ja jälle siia tagasi uusi töid näitama. Enne aga pean millegagi valmis ka saama! :)

Krissu! Nii äge, et Sa mu blogi leidsid! Ja aitäh heade sõnade eest. Kui viitsid, siis kirjuta mulle! :) Mailiaadressi leiad profiili alt :) Kallistused!
Anonymous said…
Tsau Kadri! ;) Tead..ma proovisin ja proovisin, aga mina ei leia su profiili üles...mu email on seesama, mis aastaid tagasi: krissu9@hotmail.com
Et kirjuta mulle ja ma saan Sulle vastu kirjutada! :)
Kalli, kalli..;o)

Krissu
Liina said…
Selliste ilusate asjade kohta on eestlastel omapärased väljendid - KOHUTAVALT ILUS/ JUBE ILUS!!!! :D
Kadri Kivistik said…
Liina - ma olen kohutavalt tänulik! ;) Su enda tööd on nii ägedad ja omapärased, seega kiidusõnad Sinult kohe eriti paitavad mu kõrvu :)