Skip to main content

Üks päev. Üks kleit. Üks vöö. Üks sall. Kaks sõrmust...

Haapsalu.


Viimased kiired näputööd. Kimp juba ootamas.


Kõik valmis. 
Kaitsvad ja õnnetoovad tikandid vööl.


Ühe erilise Haapsalu salli lugu minu loos.


Sõrmustepadi, mis valmis eelneval õhtul. Sõrmused, mis valminud puhkuse arvelt...


Viimane sättimine peegli ees.


Vöö ja selle ...


... kinnisidumine armsate käte poolt.


Mõeldes tulevikule.


Uue ootuses.



 Kohal!


Just siin on hea :)

Lasen ilul end paitada.




Minu õnnetähed mind saatmas sel päeval.


Sama näputöö. Ei jõudnudki enne valmis. Nüüd saab jätkata õige nime all :)



Ühe perekonna ametlik algus :)




***
Fotograaf: Kadri Kalamees www.kadrifoto.com
Haapsalu sall:  Liina Rees (http://liinarees.blogspot.com). Kroonprintsi kiri Haapsalu salli raamatust.

Sõrmused: Allan Maripuu (http://www.remmidisain.ee)
Kimp pärit Haapsalu Kaubamajas asuvast lillepoest. Fantastiline töö!

Osaliselt pildistatud imelises Lahe maja puhkemajas. Meie tänud Lydiale!

Ma tänan Teid südamest!


Kleit: Mina. Linane kangas Kadaka tee Linakaubamajast. Batistist vooder Eesti Tekstiilist. Õmmeldud Simplicity lõike 2917 järgi (pikendasin algset lõiget, lisasin voodri).

Vöö: Mina. Tikitud linase niidiga arhailise tikandi motiivid. Kavand ise, ideed pärit Pihuloomade raamatust.

Sõrmustepadi: Mina. Heegeldatud motiiv kuskilt internetiavarustest. Kokku õmmeldud käsitsi, täiteks vatiin. Motiivi heegeldamisel kasutatud linast heegelniiti/lõnga Midara Linas.

Kõrvarõngad juba varem valminud minu poolt spetsiaalselt selle kingitud kaelakee juurde.


Comments

Helen said…
Palju õnne sellele ametlikult kinnitatud perekonna elu algusele ja ka edaspidiseks.
Diana Tammann said…
Palju õnne ja armastust! :)
Triin said…
Palju õnne, hulgaliselt ühiseid rõõme ja armastust! Imeilusad fotod teie erilisest päevast!
Meeli said…
Imelis ja õnnelikke aastaid!
Väga kaunis reportaaz, ma kohe mõnulesin ekraani ees :).
Ülle said…
Palju-palju õnne! Nii kaunid pildid, ilus päev oli, mis jääb Sulle meelde igaveseks!
Anonymous said…
Palju õnne! Sutsuke
Anonymous said…
Imeliselt ilus postitus! Palju õnne teile ja paitsku päike teie päevadesse ja olgu öödes vihmapiserdust, et kõik ikka lokkaks, kasvaks ja kannaks!

Nb! Palun lähemat pilti ka kõrvarngastest ja kaelakeest :)
Lembe said…
Soojade tuulte tulles
õide kui puhkes maa,
kahele, kes õnne leidsid,
jäägu see püsima!
Suured õnnitlused!
Kaunilt lihtne kleit kõige sinna juurde kuuluvaga... iludus..
Triine said…
Pikka, õnnelikku teed! Imekaunid tööd kaunitel piltidel!
Muhv said…
Imeilus lugu :) Palju õnne!
Rees said…
Kallikene, palju-palju õnne sulle! Ma ei teadnudki ju, et pruutis tüdrukule koon... Pildid on väga meeleolukad ja mul on hea meel, et sain abiks olla.
Veelkord palju õnne sulle ja palju pikki õnnelikke aastaid!
janikaa said…
Oh, mis imeline üllatus, palju, palju õnne teile :)
Anonymous said…
Palju palju õnne. Nii armas... ja küll Sa oled ikka tubli!
annelix
Marion said…
Erilised õnnesoovid erilise sündmuse puhul!
Eelika said…
Nii armas ja ilus postitus:)
Krissu said…
Pildid võiks kokku võtta mõne sõna all - õrn ja puhas kaunidus..:) Väga ilusad pildid..ilus käsitöö ja kaunis pruut:)
Aga kõige tähtsam:
Olgu teil elu täis rahu ja rõõmu ning üksmeelt! Hoidke teineteist ja kaitske oma armastust. Minge edasi ka siis, kui vastu puhub tuul - hoides tugevasti teineteisel käest.
Mul on teie üle väga hea meel! Palju, palju õnne! :)
ps.sooviks ühte pilti, kas siia või mailile..kus olete kahekesi/kolmekesi koos:)
Kallistades, Krissu
Kallis Kadri!
Nii ilusad pildid, nii kaunis jutt ja vapustav pruut! Edu, õnne, armastust ja tervist soovin ma teile kõikidele!
Ene said…
Palju õnne, rõõmu ja armastust!!! Väga-väga ilusad fotod (ja kindlasti oli ka väga imeline päev :))
Ene said…
Ja muidugi, kleit ja vöö on lihtsalt super!!!
Triinu said…
Vau, vau! Imeline! Palju õnne, armas Kadri!
Kallistan teid kõiki, kullakesed :)
Ennike said…
Oi Kadrikene... Õnne ja armastust Sulle ja Sinu perele! Ilus, armas, lihtne... Kõik, mida vaja:)
Kadri Kivistik said…
Ma tänan kõiki ilusate ja heade soovide eest! Eks fotograafilgi hea lugeda teie kiitust. :) Mina olen üdini rahul ja tõeliselt õnnelik. Soovin teile sedasama! :)
Kadri Kivistik said…
Hei Nele! :) Aitäh! Kirjuta mulle mailile :P
Kristi said…
Väga tore on selliseid pilte vaadata. Kõik on kaunis ja kena ja tulevikuks soovin ka kõike kaunist ja kena.

Anonymous said…
Palju-palju õnne nüüdseks ja edaspidiseks!!! Imeilus pruut! :)
haldjaneiu