Skip to main content

Peotäis mänguküpsiseid

Meie peres on endiselt väga populaarne teema söögivalmistamine. Lisandunud on poemäng (ja päris müntidega - saksa ja soome margad, belgia frangid ja täiesti käibel olevad leedu mündid). Selleks, et poes ikka kaupa jätkuks, pidin mina näppudel kiiret tööd tegema. 





Poemäng võib jätkuda! Ja kui pikalt jätkub, siis tõenäoliselt võib varsti jälle mu blogis riidest/vildist sööke näha!

Ja suur-suur aitäh Vanatädile! Nukunõud rändasid klaasi taha, kui noormees kasvab ja suuremana huvi tunneb, siis saab kätte. Seniks on need minu mänguasjad :P

PS. Kõige nunnumate kreemiküpsiste õpetus siit.

Comments

Triine said…
Ma ostaks neid küpsiseid küll! Väga vahvad.
Mrs T said…
Need kreemküpsised on tõeliselt isuäratavad!

Tuleb tulevikuks kõrva taha panna, tänan õpetust jagamast :)
Mrs T said…
P.S. Isetegijas olen Noor_Perenaine.
Diana Tammann said…
MMMmmmmmm, kui isuäratavad. :)
Ennike said…
Mõtle, kui sa endale veel tütre saad... Mida kõike sa siis ei meisterda :)
Meeli said…
Väga isuäratavad :D
Heli said…
Oi kui vahva, mul on just villaste muffinite tegemisest jääke üle, peaks küpsiseid ka tegema. Hästi armsad!