Skip to main content

Staariseelik :)

Isetegijas on kohe-kohe lõppemas üks tore projekt nimega TK Staaride riided. Ma tahtsin ka natuke tähepaistet ja lubasin osaleda. Algselt oli plaanis Cambridge'i hertsoginnalt mõõtu võtta (mulle lihtsalt väga-väga meeldib tema puhas väljapeetud stiil), kuid sobivate materjalide puudusel jäi asi ära. Plaanis oli sinine Issa kleit, mida Kate kandis kihluse teatamisel, või mõni tema imeilusatest Erdem kleitidest. Küll jõuab :)

Valminud seelikule sattusin aga täiesti juhuslikult peale. Mõtlesin blondidele staaridele, pähe turgatas Reese Witherspoon ja kuigi näeks end meeleldi hoopis sellises kleidis (küll mitte nii minivariandis), siis Tallinnast taolist kangast leida... on võimatu.  

Seega valik - tavapärane hall, sest sellist materjali on me kangapoodides kuhjaga:

Igapäevane mõnus seelik
 

Staariseeliku lõike tegemisel võtsin mõõtu Burda 8677 seeliku lõikest (neid ma olen ju 2 tk juba õmmelnud ja istuvad hästi :)). Tegin värvli tunduvalt kitsamaks, alumine seelikuosa sai lihtsalt välja lõigatud. 

Näitan seeliku alla ka ;)


Materjaliks polüesterkangas, taskud seest sirelilillast puuvillasest. Taskute lõike tegin liiga väikse, aga õnneks võtmed mahuvad siiski ära. 

Sõrmed mahuvad ka taskutesse :P


Erinavalt Reese seelikust, minu oma on kergelt alt laienev. Mugavam kõndida ja istuda. Teine erinevus on materjalis (tal kindlasti paksem ja tugevam materjal, mul lendlevam). No ja taskute juures neete ka ei ole :) Selliseid sääri, nagu Witherspoonil on, ma ka kindlasti endale ei saa :D

Aga korralik neiu käsi taskus ei kanna

Ise olen oma seellikuga rahul. Väga rahulolemisest jääb puudu ainult sobiv laius. Viimast on hetkel liiga palju. Järgmise teen kitsama ja suuremate taskutega. 

Tagant hästi lihtne.
Minu esimene korrektne peitlukk ja mitte nii korrektsed taskud

Selle seeliku õmblemisel sain mitu "esimest" korda:
  • esimene kord ise lõige teha (noh eelnevast muuta ümber)
  • esimest korda taskuid õmmelda (ja eelnevalt nendele ka lõige teha)
  • esimest korda õmmelda peitlukku peitluku tallaga nii nagu korrektne (aitäh Lembe, et näitasid ja selgitasid!)
Nii võib ju lausa targaks saada! :P

Comments

Helen said…
Kena. Ja kõik see "esimest korda" on ju ka väga ilusasti välja tulnud.
Triin said…
Seelik on tõeliselt kaunis! Ja kohe nii palju "esimesi" on selles seelikus, vahva!
Lembe said…
Iga kell ja alati nõus aitama nõu ja jõuga. Muide kift tulemus! Tubli! Varsti hakkad ise konstrueerima ja modeleerima ;)
herz said…
Mul oleks sellist musta seelikut vaja! :)
Kadri Kivistik said…
Vabalt! :) Tuleb sobiv riie valida, luku asukoht viia selja taha keskjoonele (et lukk käiks ilusti taskutest mööda), taskutele parem lõige teha ja ideaalne seelik olemas :) Läheb tegemiseks?