Skip to main content

Kolm särki

Riietekapi särkide osas laiutas kerge tühjus - osad olid hakanud lühikeseks jääma, teised olid vanad ja sobisid ehk ainult kevadiseks aknapesuks. Olukorda tuli kuidagi kiirelt parandada.

Lilla ja mustrilise kangaga särk sündis taaskasutusest (2XL trikotaažpluus Humanast) ja sõbralt saadud kanganäidistest. Neerumustriline mahtus peaaegu terves ulatuses särki sisse, teisest mustrilisest läks umbes pool käiku. Ise olen tulemusega väga rahul - mõnus teksadega kanda ja ei ole tavapärane poest ostetud t-särgi-laadne ;) Algne lõige NewLook 6735 lühikeste varrukatega variant (mida ma tükeldasin ja muutsin). Varrukate allääreks kasutasin särgi allääre ära, et jääks mõnusalt veniv katteõmblus.

Mahub veel mõnda aega :)

Seljale jäi vana pluusi paelakanal. Vajadusel saaks sinna sisse midagi ajada kah, aga praegu mitte.




Teise särgi puhul kasutasin eelnevalt peavalu põhjustanud sinist trikotaažkangast. Seekord proovisin triibud võimalikult otseks ajada. Lõige on pärit viimasest Ottobrest (mudel number 17). Ausalt öeldes olen miskipärast sellest ajakirjast vaimustuses. Kardigan, lühikesed püksid ja pluus juba sealt valmis, nüüd ajan maha seeliku lõiget (et seda siis kohandada kasvavale kõhule) ja linast särki tahaks ka õmmelda.

Pikendatud õlg. Kaeluses proovisin tagasipööratud kanti, kuid see kangas on ilmselgelt liiga paks.

Hea muusika oli pildistamise taustaks...

Kolmas särk valmis jällegi taaskasutuse ja kanganäidiste koostöös - must oli Lindexist pärit (aga mina ostsin Humanast 3€-ga) peaaegu täiesti viskoosist 3XL suuruses maani trikotaažseelik, punased aga näidisejupid, mis suhteliselt piiratud pindalaga :) Punane ühevärviline pärit trikotaažpluusist, mis vahepealse projektina sai kaetud pitsiga, aga ei töötanud see värk minu jaoks. 

See punane ei tundu enam "minu" värvina, kuigi vanasti väga meeldis.

Kõik kokkulapitud tükid said peale ka õmbluse. Sik-sak 1,5mm laiune ja 2mm pikkune töötas imehästi :)

Särkide osas seega toimus märkimisväärne kasv. Nüüd aga uute plaanide kallale - kolm päeva lõigete võtmist pühade ajal ja nüüd on vaja kangast lõikuda ja kokku õmmelda :)

Comments

Anonymous said…
Kui ma suureks saan, hakkan sama tubliks kui sina oled!! :)
Kadri Kivistik said…
Nii armas! :) Ma lihtsalt pealtnäha paistan tubli. Tänane päev on küll ainult logeletud... (PS. Minumoodi tublidusele tuleb isekus kõvasti kasuks..)
Arnikai said…
Nii ilusad tööd. Küll Sul on ikka töökad käed. Tubli:)
Lemmi said…
Nii vahvad taaskasutusprojektid. Kui mingist vanast asjast midagi ilusat uut sünnib, siis mul on alati väga eriline ja eriti hea tunne.

Päikest!
Anneli T said…
Mõnusad särgikesed! Punaselapiline on minu lemmik, aga muidu olen ikka veidi kade Su oskuse pärast:)