Skip to main content

Kolm: talveks, kevadeks ja suveks?


Natuke jälle õmblemisi on vaja ette näidata. Riided olid juba tükk aega valmis, aga pildistamiseni oli raske jõuda. Nüüd, kui pildid lõpuks tehtud ja arvutisse tõmmatud, vaatan, et fotod on kõik nii kehvad - pimedad, udused ja vales positsioonis. Ilmselgelt pole ammu üht fotosessiooni teinud ja kõik head nipid meelest läinud. Aga mis ikka, natuke aimu saab asjast ikka :)

Halli pikkade varrukatega pluusi lõige on pärit Ottobre 5/2015 numbrist - mulle meeldis seda tüüpi raglaanvarrukas (inglise keeles on küll saddle sleeve nende nimi). Tegelikult mulle vist väga ei sobigi need, kuid õmmelda oli tore. Kehaosa kangas on viskoosi ja polüestri segu, varrukad on minu mäletamist mööda villa ja polüestri segu. Täitsa talvine hall hiireke saan sellega olla ;)



Teine pluus on puuvillasest ja viskoosist tehtud trikotaažist. Lillelist ostsingi ainult 70 cm laiuse jupi, seega kasutasin seda ainult eespool. Saab mitu asja ühest jupist :) Lisaks üleni roosiline olla pole minu teema, ma tahaks ikka konkreetsust ka sinna kõrvale. Talvel kandmiseks tõenäoliselt liialt õhuke, kuid kevadel mõnus selga ajada. Lõige Ottobrest aga enam üldse ei mäleta konkreetset numbrit. Tegu raglaaniga, millel õlgadel ka lühikesed õmblused.

Selja osa on samuti mustast kangast.

Soojaks suveks (kui selline asi meile jõuab) aga õmblesin ühe lühikeste käistega pluusi. Kasutasin jälle seda viletsat punast trikotaaži, mis mulle üldse ei meeldi, mis kiirelt koledaks läheb ja mis hargnema! hakkab. Tegin kiirmoodi vist :D Kahjuks on mul seda kangast kapis veel ja niisama ju ära visata ometi ei raatsi. Ehk saan mõnel korral vähemalt selles t-särgi-laadses asjanduses hea välja näha. Lõige Ottobrest aga eks neid t-särgilaadseid lõikeid leidub igal pool.



Nüüd peaks mingi ime läbi oma trennipüksid ära pildistama. Usun, et nendega tuleb veelgi suurem mure kui särkidega (sest pildi peal kohutab tagumiku suurus kindlasti ära :D ).

Comments

Õmblusmamsel said…
Hurraa! Kadri õmbleb! Sooviks endale seda lillelist pikkade varrukatega. Minu enda endale õmblemised jäid vist eelmisesse aastasse.
Arella said…
Mõnusad pluusid! Kui juba trennipüksid olemas, siis on varsti bikiinivorm ka ;)
Kadri Kivistik said…
Ehee - ikka õmblen! :) Mitu särki välja lõigatud aga kokku pole veel jõudnud ajada. Tuleb üks uus õmbluspäev teha. Ja oleks see vaid nii, et trennipükstega tuleb bikiinivorm - oh ma võiks neid siis kohe hunnikus õmmelda :D Aga kui ilmad soojemaks lähevad, siis saab äkki hoopis trennirajal poseerida pükstes :P