Skip to main content

Suviseid jutte vihmasel ilmal

Sel suvel sai mõnusalt kodumaal ringi seigeldud ja endalegi üllatuseks mitmel näitusel käidud. Esiteks oli Saaremaal olla nii helge ja mõnus. Ma olen mitu aastat juba tahtnud Saaremaale sõita, kuid alati läheb suvi liiga kiirelt mööda. Nüüd aga oli see mõnus kingitus endale :) Lemmikuteks said ja jäid Muhu Jaanalinnufarm ja Läätsa puhkemajad. Täiesti fantastilised inimesed on seal! 

Saaremaa viimase päeva avastused

Väga äge koht!

Ühel ilusal päeval olid mu koju oodatud fantastilised naised, et üheskoos juttu vesta ja end mõnusalt tunda. Õmblusmamsel laekus õige varakult ja tänu mu suurepärasele lapsehoidjale, saime kõik käigud tehtud ning õigeks ajaks koju tagasi. Just nii, et teine varajane külaline vastu võtta ja teiste tulemiseks valmistuda. 

Külaliste võõrustamise tulemus Abakhanist :D Aitäh!


Hoolimata poolikust ööst sai kohe järgmisel hommikul sammud seatud Kumusse. Eelmise kleidinäituse ma suutsin kahjuks maha magada, praegusega ei kavatsenud samal asjal juhtuda lasta. Täiesti imelised kleidid olid väljapanekus. Iga kleiti sai uuritud eest- ja tagantpoolt, paljudest sai ka pilte klõpsitud. Panin end juba kuraatoriga ekskursioonile kirja, tahan rohkem teada sellest ajastust! Minu telefoniga klõpsitud pilte ei anna võrreldagi selle imelise galeriiga, kuid endale mälestuseks sätin paar tükki siia ritta ikkagi :)


Kaheksakannad ikkagi ju

Inspiratsiooniks enda seelikutele

Imeline narmastega õlasall.

Kui võimalik oleks, võtaks selle kohe endale!

Äge õmbluskomplekt vööle!

Kadri käis Kumus. Uus särk oli kah kaasas :D


Nagu igal suvel, külastasime seegi aasta Haapsalu. Õnnestus ühes majas ka pikemalt suve nautida. Iga aastaga saab järjest südamelähedasemaks see võluv väikelinn. Järgmine aasta vean oma õmblusmasinad ka kaasa ja naudin õmblemist ajal kui noormehed basseinis möllavad või murul peesitavad. Seekord oli õnneks hea raamat kaasas. 




Mulle nii meeldivad need luukidega aknad.

Haapsalus olles käisin lõpuks ära Pitsikeskuses. Alati mõtlen, et võiks minna, nüüd sai tegu tehtud. Omandasin endale ühe sügisese mütsi ka mälestuseks ja kohaliku käsitöö toetamiseks :) Lisaks seal ligidal olles külastasin Okase muuseumi, kus parasjagu oli välja pandud kodustatud kimonote näitus. Täitsa tore oli näha, mida Eesti disainerid kahe tunni jooksul kimonotest tegid.  

Vaieldamatu lemmik. Mu memm kudus selle mustriga õlasalle.


Ikkagi kaheksakannad. Püüavad kohe mu pilku.
Kõige parempoolsem on Katre Arula töö. Lahedalt hõljusid need kimonod mööda ruumi ringi

Veel luuke...

... ja veel pitsi :)

Mälestused :)

Hoolimata viimaste päevade pidevast vihmast on olnud tõeliselt tore suvi. Pere ja sõprade seltsis kvaliteetaega veetes, tekib tunne, et... 


Comments

Õmblusmamsel said…
Kaugeltkandi eided peavadki varem laekuma ja marutoreäge päev oli. Ootan vastulaekumisi sest suvi ei ole veel lännu. Panen selle kaheksakand-koti idee pihta.