Skip to main content

Kollase ja halliga lapitekk

Nii-nii armas, kui mu õmmeldud teki omanik tuleb minu juurde jutuga, et tahaks kingituseks minu tehtud lapitekki. Hoolimata koolitustest, haigustest ja õmblusmasina tõrkumisest sain kingisoovi täidetud :) 

Tekk on õmmeldud puuvillastest kangastest, ruutude nurkadesse sai lisatud mõnuga kolmnurkasid. Ma olen tükk aega tahtnud seda tehnikat proovida ja nüüd oli suurepärane võimalus kollaseid ja halle kangaid niimoodi omavahel klapitada. Hall tasakaalustab nii ilusti erksat ja tekk ei "karju" silmale vastu :) Järgmine kord tahaks sinist ja halli katsetada, lisaks roosat ja halli. Kuigi viimane värvikombinatsioon on vist nüüd juba täitsa klassika. 

Pildistatud ühel hallil päeval maksimaalse valgusega.

Tekile sai lisatud nimi Lukas ja ühed mõmmid hoiavad uuel omanikul kindlasti korralikult silma peal. Teki sees on polüestervatiin (aitäh, Krista!) ja taguseks ühevärviline helekollane kangas. Ühte nurka sai tegija nimi ka lisatud.

Mõnusalt kohev!

Ma loodan, et omanik veedab teki seltsis mõnusalt aega ja leiab sellest nii lohutust, rõõmu kui ka soojust kui seda vaja on.

Mina aga sain kokku oma ühe varasema tekiga ja õmblen seda ümber. Tundub, et saime algse tekiga ilusti kokkuleppele ning ehk kohe varsti näitan teile enne ja pärast pilte ühest lapitekist. 


Comments