Skip to main content

Kaks särki.

Mul on tekkinud üks lemmik kanga e-pood, kust iga natukese aja tagant väheke kangast tellida saab. Tegin end ka seal nö klubiliikmeks ja iga kuu on erinevatel kaubakategooriatel -25% allahindlust, mis ahvatleb uusi kangaid vaatama ja ka soetama. Viimati oli allahinnatud pidulikud kangad (Evening wear collection - kuidas küll tõlkida?) aga seekord minust jäi veluur ja samet sinna, kuid paar teist kangast rändab praegu Eesti poole küll.

Tegu on siis muidugi Minervacrafts.com lehega ja järgmise särgi kangaski on sealt pärit. Mulle hakkas see triibuline kangas väga meeldima ja tegin sellest väga lihtsa lõike järgi poolpikkade varrukatega särgi. Must kangas tavaline ühekordne trikotaaž, mis Studio Liv Fabrics lehelt pärit. 


Hea mõnus teksadega selga visata :)

Kui eelmise särgi kangas oli ise piisavalt efektne, et lisasid ei vajanud, siis järgmine kangas oli täiesti tavaline paksem trikotaaž, mis mõlemalt poolelt samasugune paistis. Jätkus seda ainult esikülje jaoks ja mul oli kindel nägemus ja plaan sellega. Lõikasin esikülje peale pikad trikotaažribad, õmblesin need topeltnõelaga särgi külge, puistasin peale ühelt Humanast toodud särgilt ära harutatud ümmargusi pärleid ja natuke torujaid klaashelmeid ning voilá! Oligi üks veidi rokilikuma olekuga särk valmis.

Võiks öelda, et viimane särk on kõige rohkem minu stiili. Ma olen ikka sigarahul endaga :P 

Pärlid annavad lõpptulemusele ikka nii palju juurde.

Kandmisega peaks trikotaažribad veidi rohkem end rulli tõmbama ja jääb natuke räsitud mulje, see ongi täitsa taotluslik :P

Comments