Skip to main content

Vana järgi uus pluus

Sellel aastal õmmeldud asjade pilte vaadates avastasin, et polegi nagu midagi endale teinud. Kuidas siis nii saab! Muidugi üks hetk on tunne, et mitte midagi pole selga panna!

Tegin siis oma Design Your Wardrobe mapi lahti ja otsisin välja projekti, mis lähimate sündmuste jaoks sobiks - plaanis oli midagi sellist (link). Päris õiget lõiget mul koheselt võtta polnud, kuid kapis leidus poest ostetud sarnane pluus, mis üleni topiline ja kandmiskõlbmatu. Lõin sellele käärid sisse ja saingi omale lõike. Uuele pluusile said peale vanalt pluusilt maha lõigatud pitsiribad kah :)

Mustad kandid on ka jäägikastist.

Materjaliks valisin selle tohutult keerdu hoidva (vist villaseguse) silmuskoelise kanga, siis poleks kahju olnud kui asi välja ei tule. Pluus hoiab natuke keerdu ja süüdi on selles kangas - nüüd on lihtsalt hea teada, et lõige toimib ja järgmine kord kasutan kvaliteetsemat materjali. Pealegi sai see keerdus kangas enam-vähem otsa lõpuks.

Teine asi, mille üle ma üliõnnelik olin, on mu "uus" overlokk. Tegelikult on ikka sama vana masin, lihtsalt viisin selle südatalvel hooldusesse. Marevikus (http://www.marevik.ee/) teritati noad, puhastati seest, õlitati ja tehti veel mingeid imetrikke, sest masin on PAREM kui uus! Isegi siis, kui ma selle ostsin, ei töötanud mu overlokk nii vaikselt ja vibratsioonivabalt! Oleks ma seda teadnud, käinuks ma juba ammu seda hooldamas Valdo juures! :)

Ilm soosis pildistamist ka :) Üldse ei olnud külm.

Pluus on end juba täiesti õigustanud, eile viisin selle Vanalinna, edaspidi teenib mind igapäevaselt :) Suures õmblustuhinas ja masina üle rõõmustades õmblesin teise ka. Seda näitan ka varsti!

Comments