Skip to main content

Itch to Stitch Kauai särgid

Alati, kui ma midagi uut valmis saan ja seda oma blogis esitleda tahan, jään ma sõnadega hätta. Alustan iga uut blogipostitust vähemalt kolm, kui mitte neli-viis korda ja kustutan asja jälle maha. Täna olen kaks esimest algust maha kustutanud ja kui pea täitsa tühi oli, võtsin ette targa Google ja küsisin: kuidas alustada blogi postitust. Komistasin mingi blogipostituse otsa, mis käskis kirjutada ainult ühele inimesele. No ma siis täna teen nii. Kirjutan Sulle! 

Tead, ma olen täiesti vaimustuses Itch to Stitch lõigetest. Nimelt Kennis sai hakkama järjekordse isikupärase ja armsa särgi lõikega Kauai, mis on mõeldud kergele, hästi langevale ja õhulisele kangale. Ideaalne suveks!
Särgil on ees topeltkangast rinnaosa, millel nööbid ja nööbiaasad.

Ma õmblesin esimese särgi õhukesest viskooskangast, millele on natuke elastaani lisatud. Viskooskangas on ideaalne palavate ilmadega kandmiseks - laseb õhku läbi, kuivab kiiresti ja on keha vastas jahe. Minu teada just selle särgi ilmasid lubatakse meile selleks nädalaks. Pildistamisel aga oli ainult +13 kraadi ja viimastel piltidel on mul nina üsnagi punane. Mis teha, särgi piltide saatmise tähtaeg oli liigagi kiirelt saabumas.
Õlal olevad kroogitud kaunistused annavad särgile särtsu juurde.

Kauai särgil on ees topeltkangast rinnaosa, mis kinnitub keskelt nööpidega. Rinnaosa all on vastandvolt. Särgi kaelus ja käeavad on lõpetatud diagonaalkandiga, lisaks on käeavadele õmmeldud kroogitud kangaribad. Varrukad need just ei ole aga lisavad särgile mõnusat plikalikkust. Särgi alläär on kumer ja ma olen viimasel ajal alles avastanud, et selline alläär mõjub visuaalselt palju paremini kui sirge.
Helelilla särk ja tumedamad lillad nööbid - minu meelest nagu kokku loodud!

Oma teise Kauai särgi õmblesin puuvillasest särgikangast. Ikka sellest, millest triiksärke tehakse ja mis tegelikult palju kangemana ja jäigemana end hoiab kui viskoos. Seda on ka lõpptulemusest kohe näha - nagu teist lõiget oleks kasutanud!

Särgil on kumer alläär, mis mulle viimasel ajal on väga meeldima hakanud!

Seda varrukateta ja heledamast kangast õmmeldud särki on ka ideaalne palaval suvepäeval kasutada - puuvillane kangas laseb samamoodi õhku läbi. Ma olen nii rahul, et algselt lapitöödesse planeeritud kangas hoopis mulle palavatel ilmadel seltsiks saab. Selle kangaga tulevad meelde toredad jutuvestmised Käsitööhuntide kirbukalt, mille Ruth ja Marliis aprilli lõpus korraldasid. Just sealt see kangas pärit ongi! Soovitati küll armsaid tüdrukutirtsude kleite sellest õmmelda, aga sai särgiks.

Sobiks kanda ka lühikeste pükstega. Idee suve ootuses järgmiseks projektiks?

Lõpetuseks pean küll kirjutama, et kui Sulle hakkas see särgilõige meeldima, siis Itch to Stitch lehelt saad selle osta, siis arvutisse laadida, õiged lõikelehed välja printida, kokku kleepida ja siis juba õmblema asuda. Õnneks särgi puhul seda kleepimist on suhteliselt vähe. Õmbled endale ka? 

***
Ps. Kogu kirjutamise aja mõtlesin ma Sulle. Püüdsin kirjutada nii, et saaksid kogu vajaliku info ja teaksid kohe, millisest oma kangakapis ootavast kangast Sa selle särgi järgmisena valmis õmbled. Mine nüüd, hakka pihta! ;) Kui aga veel ei saa, jäta mulle siia kommentaar.

Comments