Skip to main content

Rahakott/väike üleõlakott Enya

Iga kevad ma võtan ma nõuks endale õmmelda väikese rahakoti või üleõlakoti, iga suvi ma kirun end, et pole sellega veel hakkama saanud,
ja iga sügis ma nendin fakti, et alati tuleb järgmine kevad, mil ma selle tehtud saan... 

Sel kevadel ja suvel on asi teisiti! Ma õmblesin endale väikese rahakoti, millele saan sanga külge panna ja siis seda risti üle keha kanda. Või siis hoopis vöökotina või randmekotina.


Minu koti õmblemine sai alguse AppleGreen Cottage uue lõike Enya testimiselt - ma ju õmblesin talvel tema lõike järgi oma suurema risti üle keha koti ja nüüd oli aeg pisema käes. 

Rahakott on väga paljude taskutega: 
  • esiküljel klapiga ja magnetkinnisega tasku plaastrite, peavalutablettide või hoopis bussisõidukaardi jaoks
  • sees lukuga tasku müntidele 
  • 8 taskut kaartidele
  • üks pikem tasku paberraha jaoks
  • teine pikem tasku, kuhu saab turvaliselt telefoni panna
  • tagaküljel lukuga tasku
Lisaks sellele kõigele on keskosas piisavalt ruumi taskurätiku pakile ja õmblejale kohaselt - mõõdulindile!


Koti sees on ka D-kujuline rõngas võtmete kinnitamiseks. Selleks, et võtmeid mugavalt kotist välja saaks võtta ja kasutada, on võimalus õmmelda kahe karabiinhaagiga pael. Ühe otsa kinnitad võtmerõnga külge ja teise koti sisse. Nii ei pane need võtmed ka kuhugi plehku!

Minu rahakott on õmmeldud mööblikanga näidistükkidest - helehall oli eriti paks materjal, sinine natuke õhem. Koti sisse sai voodriks kunagi Minervacraftsist tellitud mõõdulintidega puuvillane kangas.



Enya rahakoti juhend on väga põhjalik ja üksikasjalikult koos piltidega lahti selgitatud. Ma õppisin päris palju uut! Lukk on lõpetatud väga nutikalt (plaanin sedasi teisigi kotte õmblema hakata), võtmepaela õmblemise nipid ja järjekord sai selgeks, taskute voltimist ja lukkudega taskute õmblemist sai jälle meelde tuletatud. Ma olen ülimalt rahul!



Kohe, kui mul rahakott valmis sai, tõstsin kaardid, raha ja mündid vanast rahakotist välja ja olen nüüd igapäevaselt oma väikest numpsikut kasutanud. Nii mugav! Mulle meeldib, et vajadusel saan koti risti üle keha visata ja järgmisel hetkel sanga ära võtta ja hoopis suuremasse käekotti selle rahakotiks kaasa pakkida. Igal juhul on mul raha, võtmed ja telefon hästi hoitud sõltumata mu liikumisvahendist või asukohast :)


Kui sul tekkis ka soov endale selline võrratu rahakott/üleõlakott õmmelda, siis mine ja osta AppleGreen Cottage lehelt see Enya koti lõige! Pühapäevani on see soodushinnaga, kui kasutad lehel antud koodi ;)


Järgmiste põnevate õmblustöödeni!

Comments