Skip to main content

Heegeldatud pitsiga linik

Siin on tükk aega vaikus olnud. Minu käsitööski on tükk aega vaikus olnud. Lihtsalt pole aega olnud poja ja kõige muu kõrvalt. Valmis olen jõudnud ainult pisikese jupi pitsi. Liniku jaoks, mis nüüd köögilauda kaunistab.

Seega "TK Hubane kodu" aprilli tööks sai selline pisike linik. Loob tuppa mõnusat meeleolu. Kaseoksad on toas juba munadepühast saadik, tulbid aga sain enda kallilt kaasalt.  

Materjaliks kasutasin Maxi heegelniiti, heegelnõel nr 1,25. Muster pärit raamatust "Rahvuslikud heegelmustrid" (väikse muudatusega - jätsin ära viimases reas olevad kaared, ilma nendeta mõjub kuidagi jõulisemalt ja konkreetsemalt). Riie on linane - isegi pildilt paistab, et väheke kortsus hoolimata minu ja triikraua ühistest jõupingutustest :D


Comments

Sirtsuk said…
Armas, lihtne linik, ilusa pitsiga.
Anonymous said…
Väga ilus pits ja see linik näib minu silmadele just niisugusena, mis kutsub end hellalt silitama. Väärikas, justnagu esiema väärtuslikust kaasavara-kirstust pärinev!
Sant.
Kadri Kivistik said…
Ma tänan ilusate sõnade eest Sirtsuk ja Sant! :)
Triine said…
Ilus efektne pits1. Ja mulle väga meeldib blogi kujundus!
Kadri Kivistik said…
Ma tänan, Triine! :) Tegelikult peaks vist blogi natuke kevadisemaks tegema - aga seda siis, kui lõpuks oma esimese päris lapitekiga maha saan. :)