Skip to main content

Jõulude ootuses...

Kõik algas sellest, et leidsin Helsingis poe nimega Askarelli. Sealt varusin endale armsaid hõbedasi kleepse, hõbedasi kartonge ja Sinelli poest Fiskarsi nurkade lõikaja. Kodu jõudes panid need mul näpud sügelema. Vaja ju kohe jõulukaartideks teha, muidu äkki jäävad tegemata ja pean jälle poest ostetud kaarte saatma nagu eelmine aasta. 

Kaardid tulid hõbedase säraga tagasihoidlikud. Mulle endale nii meeldivad. Arvutasin välja ka ühe kaardi umbkaudse hinna - 1 € (kartongid, kleepsud ja isegi lõikuri arvestasin sinna sisse). Tegin vist hea tehingu :)

Et mitte lisada siia 20 erinevat kaardipilti, tegin natuke GIMP programmiga kollaaži - olen nimelt väga rahul selle vabavaralise programmiga.



Paremalt esimene on mu enda lemmik :)


Tagasihoidlikud valgete lumehelvestega
Loodan, et kui need kaardid jõulude eel mu sõpradeni jõuavad, leiavad nemadki kaartidest palju rõõmu. Valmistamise ajal leidsin seda mina :)

Esimese õhtu kaardid kamina äärel reas...


Comments

janikaa said…
Lihtsad, aga väga armsad kaardid :)
Nurgalõikur on sul hästi mõnusa mustriga, väga meeldib :)
Kadri Kivistik said…
Ma tänan Janika! :P Ma olen juba ammu igasuguseid lõikureid vaadanud, aga mitte ühegi muster pole nii väga meeldinud, et oleks ära ostnud. See oli teistmoodi :P Omapärane...
Sirtsuk said…
Tegelikult ongi praegu ju väga hea aeg juba selliseid kaardikesi meisterdada , pärast ei jõua kuidagi enam. ILUSAD!
Kadri Kivistik said…
Aitäh Sirtsuk! Nüüd jah üks mure vähem enne kiiret aega :)