Skip to main content

Kaks fotokakotti :)

 

Kõik on nende jõulude pärast. Nimelt juba suve alguses mõtlesin välja, mida kinkida oma mehele, kel on kõik olemas ja midagi ei vaja :D Nagu meestega ikka lood - pudinaid neile ei kingi ja kõik asjaliku saavad nad üldjuhul ise muretsetud. Kõik vajalikud riidedki olemas. Villaseid sokke ta kah ei kanna. Aga üks asi oli vajaka - nimelt polnud meil peres pisikest korralikku fotokat, iga kord tuli suur kaamera kaasa vedada või leppida telefoniga tehtud fotodega. Suve läbi ma uurisin ja puurisin erinevaid kompaktkaameraid ja augusti alguses leidsin ühe, mis oli minu meelest väärt saak. Ostsin kohe ka ära ja keelasin mehel endale igasuguse tehnika muretsemise ilma minuga läbi rääkimata. Asja segasemaks ajamiseks keelasin ka riiete ostmise :D

Augusti keskel aga andis mu vana läpakas peaaegu otsad. Töötas, aga häält tegi kohe saekaatri jagu. Seega kaasa arvas, et ta teeb mulle varakult jõulukingi. Sain mina omale uue arvuti ja et asi õiglane oleks, sai mees ka minu juba pakitud ja ära peidetud jõulukingi kätte :) Sedasi olidki meie peres jõulud hoopis augustis...

Fotokas aga oli õnnetu - polnud tal oma kotti. Esialgseks lahenduseks sai minu heegeldatud telefoni tasku. Et too aga oli natuke kitsas isegi peale venituskuuri läbimist, istusin ma hoopis õmblusmasina taha. Haarasin riideks rasedusaegse seeliku õmblemisest ülejäänud kanga ja rohelise ruudulise äärekandi ja vuristasin kokku ühe "nadinduse." 

Esimene variant fotokakotist... Esialgu jääb oma tulevast sisu ootama :)

Sellega ma üldse rahul pole. Pealegi jäi see kott hiiglama suur. Seega uuesti masina taha ja õmblema. Seekord proovisin kahe küljetüki ja ühe keskmisega hakkama saada. Kantida ka enam ei tahtnud seega õmblesin tükid pahupidi kokku, pöörasin läbi ava ümber ja hiljem õmblesin juba valmis tükid omavahel. Jäi palju parem tulemus :)


Koti suurus sai ka enam-vähem paras. Natuke võibolla oleks võinud väiksem olla... Aga hetkel kärab küll sellisena nagu on :) Mõlemad kotid lähevad TK Teeme triipu projekti alla, mida ma ise IT-s juhin. Minu esimene projekti juhtida! :)

Comments

Anonymous said…
Minu fotokal on küll hiiglama uhke turvatugede-patjadega kott, aga hirmus suur kobakas. Sestap kasutan hoopis `taevas-seda-teab-mis-aegset` kosmeetikakotikest.Igatahes on mu aparaat sellega harjunud ja rahul,
Sinu tehtud triibikud on aga väga toredad ja kindlasti on/saavad olema nende uued elanikud rõõmsad !
Sant.
Kadri Kivistik said…
Ma tänan Sandu! Ja tead - tavaliselt on kõige ajutisemad asjad need, mis püsima jäävad :D Ma ka mõtlen, et teeks uue ja veel parema koti fotokale, aga tundub, et praegu mitte. :)
Anonymous said…
Ma eijõua ühte ainustki fotoka kotti tehtud ja sul kohe kaks tükki korraga :) Vahvad ja ehk võtan malli nende pealt Sinu lahkel loal ;) :D Sutsuke
Kadri Kivistik said…
Ohh Sutsuke! Sinust ma võtan koguaeg eeskuju - Sa jõuad juhendid valmis, kotid õmmeldud ja siis veel foorumis ka toimetada. Ma siin nokitsen enda kahe pisikese koti kallal :D Võta aga malli ja tee paremini :P Siis mul Sinu pealt jälle õppida!