Skip to main content

Üksiku soki pärastlõuna

Seoses Soktoobriga hakkasin kuduma sokke. Eelmine nädal siis millalgi. Haarasin kanarbikuvärvi lõngatoki ja lootsin naiivselt, et ühest 50-grammisest tokist jätkub kahe soki jaoks. Valisin mustri Novita ajakirjas ja pusisin oma nr 4 bambusvarrastega soki kallal. Mida töö edasi, seda väiksemaks jäi mu lootus samast tokist teist sokki kududa. Mõtlesin, et käin Käsitööjaamas ära ja haaran teise toki veel. Mis see siis ära ei ole. Uskusin, et teisipäeva õhtul näitan teile juba kahte sokki.

Saatusel on aga omad plaanid. Lõnga polnud poes. Liiga ilus värv - kõik ära ostetud. Seega näitan teile hoopis lillekimpu, mis Nõmme turul mu südame võitis ja kastanimune, mida pojaga jalutamisel korjame :) 




Sokid tulevad. Aga mitte kanarbikuvärvi. Oodata tuleb ainult veel...

Comments

Diana Tammann said…
Nii ilus sokk, kahju kui paarilist ei saa...
Kui on lõngaabi vaja kirjuta. Kammin siin ka kaubandust. :)
Ülle said…
Ma võin ka aidata otsida:) Aga kui sellist ei ole, siis pead teise soki teist värvi tegema...toreduse pärast:)
Kadri Kivistik said…
Oh kui armas teist! Ma usun, et saab ikka paarilise - poemüüja lubas, et sama lõnga tuleb veel. Aga hetkel ei teadnud, et millal täpselt. Seega praegu lihtsalt see sokk ootab. Aga ma jätan meelde pakkumise :P