Skip to main content

Pisike eelpala kottidele

Ehk et proovitöö on valmis :) Nüüd vaja lõiget kohendada ning siis uus ja parem valmis vuristada. 2 teistsugust poekotti on ka juba riidest välja lõigatud, vaja vaid kokku õmmelda.

Selle koti inspiratsioon aga siit blogist (lisaks on selles samas postituses üles loetud ka kõik õpetuse testijad, kelle kotte on lausa lust vaadata).  Lõiget/õpetust ei ostnud, sest ise on huvitavam konstrueerida. Pealegi tuleks lisaks ostmisele maksta veel lõike suurendamise eest ja paberi eest jne... Ning üldjuhul ma lihtsalt ei oska täpselt õpetuse järgi teha (no alati on vaja "loomiguline" olla...) Ja minu kott on ikka minu nägu ja tegu :D

Paremad pildid tulevad siis, kui järgmised ka valmis ja kohale saadetud on ;)

Pisike päevane proovitöö ;)

PS. Täitsa uskumatu minu jaoks - selle koti õmblesin ühe päevaga (kuna lapiruudud olid juba eelnevalt valmis lõigatud) ja kulutasin ära terve rulli niiti (100m siis). Vaatasin juhmi näoga tühja niidipooli ja ei suutnud silmi uskuda - mul ei saa kunagi nii kiirelt niidirull tühjaks... Aga nüüd on niidikarbis jälle natuke rohkem ruumi :D  Ning päris esimest korda kasutasin oma õmblusmasina täisautomaatset nööpaugu õmblemist (kolmandal korral sain asjale pihta; vahetult peale seda, kui olin juhendi ette võtnud... no sest seda ju loevad vaid ullikesed :D).

Comments

Diana Tammann said…
Väga ius kott. Jään järgmisi n.ö. parendatud varianti ootama. :)))
Ülle said…
Väga äge kott! Lemmik lausa:)
Ennike said…
Ma varsti saan sellise:)
Kadri Kivistik said…
Ei saa sellist! :D Sarnase saad, aga mitte samasuguse. Aitäh Diana ja Ülle! :) Teie töödega võrreldes on see siin tolmukübe ;)
Triine said…
Vahva kott on, hästi armsad kangad ka!