Skip to main content

Poodi! Poodi! :)

Nii oli päris tükk aega tagasi :)
Ja siis kirjutasin pühapäeva või esmaspäeva õhtul valmis sellise postituse:

Kangavarude vähendamine on ikka hoos. Eile õhtul oli mõnuga vaba ja enne uue kallale asumist käskisin endal kõigepealt kokku õmmelda kaks viimast poekotti. Overlokiga olid juba küljed koos, aga sangad.... No ei tahtnud nad sinna koti külge ise minna :)

Eks ma siis lükkasin õmblusmasina tööle ja andsin muudkui gaasi :) Seega said lõpetatud ühe kardina elu ja alustatud 4 poekoti oma. Kardinast ei jäänud juppigi alles. Vot kus taaskasutus!


Kardin muidugi pärit Humanast, hind tõenäoliselt oli 5-6€ kanti. Poekotid lähevad mu "igaks hädajuhtumiks kingikasti." Kel aga kindel soov ja tahtmine, siis annab hea läbirääkimise korral minuga kokkuleppele jõuda (et raha mulle, kott sulle) ;)

4 koos


Oh ja overlokist ma polegi veel rääkinud! Ma ausalt öeldes ei mäletagi, millal mul esimene overloki-soov tekkis. Mingi hetk läks IT-s ka suureks overlokkide üle arutamiseks ja minu väikesest soovist sai suur. Seejärel käisin eelmine suvi muudkui Airit külastamas laatadel ja nägin imeilusaid lapiseelikuid, millel ükski niit ei rippunud. Soov muudkui kasvas. Selle aasta alguses võtsin kätte ja käisin siis Airi juures LapiButiigis tema overlokki katsetamas ja õpetust saamas. Perenaine seisis kõikse aeg kõrval ja andis väga häid nõuandeid, üheskoos pusisime ja mul tekkis arusaam, et ENAM ilma overlokita ei saa... Järgmine päev (või ülejärgmine) sõitsin Karnaluksi ja tahtsin proovida järgi Janome ML 744D overlokki. Haarasin sealsel härral varrukast kinni ja mis tal muud üle jäi kui asi ette näidata. See isend meeldis mulle kohe esimesest pilgust. Järgmine hetk (tegelikult lausa tund aega hiljem) andsin juba raha üle ja jalutasin oma kastiga autosse. Tee peal pidin muidugi oma rõõmuuudist jagama ja kodus panin kohe masina töösse. Kottide küljeõmblused seega 4-niidiline ääristus, muud tükid tavamasinaga kokku lastud. 

Oh kui vähe (ja samas NII palju) on õnneks vaja!


Ja see juba rändas täna kingituseks...
... väga toreda sushikoolituse eest! :)

Nüüd tuleb asjalikuks hakata, mailidele vastata, ülikooliga tegeleda ja kevadet oodata. Masendus-haigused-tõved-tülid kadugu! 

Päikest!

Comments

Ülle said…
Mul on rõõm lugeda, et sul on rõõmus meel oma uue abilise üle! Toredat koostööd teile! :)